tnt2 / geforce2
Fra : diztort

Dato : 02-06-02 16:47

jeg har riva tnt2 m64 med 16 ram....og det sutter lort......
-vil det hjælpe at downloade noget nyt driver-noget.(detonator - og hvilken
version ?)
-ellers... ville det være fedt at købe et brugt geforce2 til 400,- ?? (jeg
syntes ikke det er så mange penge og passer nok meget godt, da jeg ikke går
efter det allernyeste..)

MCL

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 02-06-02 18:24

diztort <diztort@hotmail.com> skrev i
> [...]
> syntes ikke det er så mange penge og passer nok meget godt, da jeg ikke

Køb det brugte Geforce2 og brug Nvidia´s Detonator drivere.
Er du sikker på det er et ægte Geforce2 og ikke et Geforce2 MX 200/400???

Fra : diztort

Dato : 03-06-02 09:56

"[SANTA]-MuffDiver" <muff-diver@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Køb det brugte Geforce2 og brug Nvidia´s Detonator drivere.
> Er du sikker på det er et ægte Geforce2 og ikke et Geforce2 MX 200/400???

doh.. det jeg kiggede på var til bærbar-noget...

Grafikkort, asus 7700, GEFORCE 2 GTS, fra superproducenten Asus, har 32 MB
DDR-Ram, køre 100% iorden, u. blæser som hurtig kan monteres, orig. embalage
m. manual og kvittering, kortet er ca. 1 år
450,-

Fra : _Moerch

Dato : 02-06-02 20:11

Jeg har set et Geforce 2 Ti (det hurtigste Gf2) på edbpriser til 689,- +
forsendelse. Oven i købet Creative......

Mvh
_Moerch

Fra : diztort

Dato : 03-06-02 09:57

brugt ?

Fra : Martin K

Dato : 03-06-02 10:04

diztort wrote:
> brugt ?

Når det står på edbpriser.dk, er det jo nok ikke brugt. Mere infor om kortet
her:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364707921

Det lader da til at være et ok køb til prisen...

--
Martin K

Fra : diztort

Dato : 03-06-02 10:08

yes.. det er en najs pris.. den er oxo faldet hele tiden...