Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ingen opdatering af SNAPSHOT.
Fra : Anarkist Foto ©

Dato : 02-06-02 15:01

I denne uge bliver der ingen opdatering af galleriet. Jeg kunne ikke finde
de 5 minutter til foto! :)
Faktisk bliver der ikke flere opdateringer. Jeg forlader jer nu.
De næste uger skal jeg koncentrere mig om eksamen og så tager jeg på rejse.
Først går det østover og så senere til USA hvor jeg skal tilbringe et år.
Jeg tager en stor sæk diasfilm med så måske vender jeg tilbage her en gang
med nogle rigtige billeder. :)
Det har været sjovt at besøge denne splittede nyhedsgruppe. Der er en del
mennesker der tydeligvis ikke kan døje hinanden. Ud af den slags gror der
ikke megen kreativitet. Jeg må sørgeligt indrømme at jeg ikke er blevet
imponeret. Og så lidt imponeret at jeg heller ikke har følt trang til selv
at imponere.
Håber at i husker anarkisten Thomas A der forsøgte at lave lidt extra gang i
bixen. Som ægte anarkist har jeg forsøgt at pisse både til højre og venstre.
;)
So long rødder.

--
Thomas Anus
Anarkist Foto ©

Fra : Gnavpot

Dato : 02-06-02 23:31

On Sun, 2 Jun 2002 16:00:45 +0200, "Anarkist Foto ©" <35mm@get2net.dk>
wrote:

>I denne uge bliver der ingen opdatering af galleriet. Jeg kunne ikke finde
>de 5 minutter til foto! :)
Hurra!

>Faktisk bliver der ikke flere opdateringer. Jeg forlader jer nu.

Hurra, hurra!
>De næste uger skal jeg koncentrere mig om eksamen og så tager jeg på rejse.
>Først går det østover og så senere til USA hvor jeg skal tilbringe et år.

Bliv hellere derovre

>Jeg tager en stor sæk diasfilm med så måske vender jeg tilbage her en gang
>med nogle rigtige billeder. :)

Åh, nej
> [...]

>bixen. Som ægte anarkist har jeg forsøgt at pisse både til højre og venstre.
Jeg prøver at glemme
>So long rødder.

Farvel, Røvhul

Fra : Clark Kent

Dato : 02-06-02 00:14

Hvem har pisset på din lille klamme sukkermad..............Thomas Anus er
det bedste der er hændt denne nyhedsgruppe siden mig!

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 03-06-02 00:05

"Anarkist Foto ©" wrote:

> [...]
> at jeg ikke er blevet imponeret. Og så lidt imponeret at jeg heller
> ikke har følt trang til selv at imponere.

På engelsk kaldes nyhedsgrupperne også for "discussionsgroups", altså et
sted hvor meningerne brydes, det kræver naturligvis en hvis mængde
saglighed, og at brugerne er så modne at de ikke forfalder til
personligt fnidder og nag - og da du er så god til at bedømme alle
andre, så kunne du måske også lige bruge lidt tid på at evalure hvad du
selv har bidraget med...!

Og så synes jeg din undskyldning for ikke at ha' "imponeret" os med dine
fotografiske bedrifter er noget søgt, det skulle vel ikke være fordi du
slet ikke har noget at vise frem.

Men ellers go' tur til USA, derovre er har de jo ikke en Jantelov, så
slå du dig bare løs, men pas nu på, Amerikanerne er vil se resultater.

FUT: news:dk.snak

Fra : Anarkist Foto ©

Dato : 03-06-02 06:11

> [...]
> et sted hvor meningerne brydes, det kræver naturligvis en hvis mængde
> saglighed, og at brugerne er så modne at de ikke forfalder til

Jeg har før deltaget i nyhedsgrupper. Og jeg har aldrig set så meget person
fnidder og nag som i denne.

> og da du er så god til at bedømme alle andre, så kunne du måske også
> lige bruge lidt tid på at evalure hvad du selv har bidraget med...!

Mine tre vigtigste bedrifter.
1 afsløring af Clark Kents indentitet. 2 lavet grin med Niels Ebbesen. 3
provokation for provokationens skyld.

> Og så synes jeg din undskyldning for ikke at ha' "imponeret" os
> med dine fotografiske bedrifter er noget søgt, det skulle vel ikke
> være fordi du slet ikke har noget at vise frem.

Åh. Jeg kan ikke sige den ikke var ventet. :)
Tro mig. Du ville blive imponeret selv om du selvfølgelig ikke ville
indrømme det.

> Men ellers go' tur til USA, derovre er har de jo ikke en Jantelov,
> så slå du dig bare løs, men pas nu på, Amerikanerne er vil se
> resultater.

Og jeg kan præstere. :)
Farvel Niels Ebbesen. Jeg kommer nok til at savne dig. Du minder om min
tysklærer.

--
Thomas Anus
SNAPSHOT - Anarkist Foto ©

Fra : U. Pedersen

Dato : 03-06-02 09:22

On Mon, 3 Jun 2002 07:10:54 +0200, "Anarkist Foto ©" <35mm@get2net.dk>
wroti:

>Mine tre vigtigste bedrifter.
>1 afsløring af Clark Kents indentitet. 2 lavet grin med Niels Ebbesen. 3
>provokation for provokationens skyld.

Du har ikke levet forgæves, jeg har fået mig et godt og dejligt grin

God vind fremover

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)
http://www.pbase.com/luf123/root

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 03-06-02 15:42

> 1 afsløring af Clark Kents indentitet.

Hov, der noget jeg har misset her så. Kan vi lige få den ien så, hvem er
han??

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-06-02 00:31

<http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=lang_da&threadm=xdjH8.4%24JQ4.86%40news.get2net.dk&rnum=7&prev=/groups%3Fq%3Dgroup:dk.fritid.foto%2Bauthor:35mm%2540get2net.dk%26hl%3Dda%26lr%3Dlang_da%26selm%3DxdjH8.4%2524JQ4.86%2540news.get2net.dk%26rnum%3D7>

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-06-02 09:15

"Tim Lerche Sørensen" wrote:

> Hov, der noget jeg har misset her så. Kan vi lige få den ien så,
> hvem er han??

Det er forresten et morsomt sammenfald, at både du og "Anarkist Foto ©"
bruger 35mm i jeres e-mail adresser....:)