Det går bare så godt.!
Fra : Randi Kristensen

Dato : 02-06-02 14:03

Hej Alle sammen

Jeg ville bare lige dele mine oplevelser med nogen.

Som sagt fik vi nyt familiemedlem i torsdags og jeg må sige at det går
over al forventning:) Allerede Fredag morgen satte vi de to katte sammen
(vi fik Loui Torsdag aften)De hvæsede lidt af hinanden men sloges
overhoved ikke. Hver gang Loui gik rundt fulgte Chip efter og kom Loui
for tæt på hvæsede Chip lige en gang.

Lørdag fortsatte på samme måde men nu lod Chip Loui snuse lidt til han
hvorefter han så hvæsede. Hele dagen.

Søndag (idag) Ligger de med èn meters mellemrum og sover! De leger lidt
kongens efterfølger og Chip lader Loui gå forbi og snuse til ham uden
brok. Han har ikke hvæsset èn eneste gang idag.!

Er det mig eller går dette ikke vildt godt?

Har i andre oplevede dette i samme tempo, fordi jeg syntes altså jeg har
hørt det tager flere uger?!

Randi

Fra : Kate

Dato : 02-06-02 14:13

Hej Randi

Det går da bare supergodt. Da Lante flyttede ind her boede han mere
eller mindre i køkkenet i næsten 2 uger. Hele den første uge kom han
kun ud når jeg tog ham ud. På et tidspunkt ville han slet ikke ud af
køkkenet. Efter den første uge var han dog "løsgående" også om natten
og fredag morgen i nr. 2 uge ville han ikke tilbage i køkkenet. Det kom
han dog, men mandag efter en hel weekend uden ballade af nævneværdig
grad så lod jeg ham få frit lejde.
Umiddelbart tror jeg at der har været ballade et par gange mens jeg har
været væk, men ikke så meget at pelsen er fløjet, derfor kun en
fornemmelse når jeg kom hjem.
Det glæder mig at Loui og Chip allerede nu lan enes, det tegner jo til
at kunne blive en lykkelig sammenføring.

Kate

Fra : Johannes

Dato : 02-06-02 15:46

Hej Randi

Dejligt at det går godt med dine misser. Jeg troede også, at en
kattesammenføring kunne tage mindst en uges tid, men den sidste
kattesammenføring jeg oplevede slog alle rekorder hjemme hos os. Der var
simplethen tale om minutter fra da katten blev lukket ud af sin
transportkasse til at den kunne lege sammen med husets næst yngste mis. Det
var et helt utroligt skue...

Venligst
Johannes

Fra : Mette B

Dato : 02-06-02 15:42

Hej Randi.

Jeg har også hørt at det godt kan tage noget tid, før to katte bliver
venner.
Men da jeg for to uger siden førte Gonzo (en perserkat på 14 måneder som jeg
hentede ved dyrlægen) sammen med min 2 årige british shorthair Choko
oplevede jeg næsten det samme som dig.
Allerede den første dag snusede de lidt til hinanden og Gonzo hvæste kun 2
gange, resten af dagen så de hinanden lidt an. Næste dag begyndte de
allerede at lege lidt sammen og et par dage efter sov de også sammen. Så det
er gået over al forventning og nu efter to uger er de allerede bedste
venner.

Held og lykke med begge misser, det er dejligt at se hvilken glæde to katte
har af hinanden

Mvh Mette.

Fra : Denise

Dato : 02-06-02 17:19

Hej Randi
Hihi, der er lige så stor forskel på katte som på mennesker, nogle gange kan
man sammen, andre gange går der lidt længere tid hvor man ser hinanden ad,
og så er der de gange, hvor man bare ikke kan sammen.
Men det er jo bare skønt når det går smertefrit, en del af grunden er nok
deres alder .
Hilsen Denise
"Randi Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> skrev i en
meddelelse

Fra : AEK

Dato : 02-06-02 23:44

>Hej Randi !

Har lige siddet og kigget på din fine have.
Hvordan undgår du, at dine , nu to , katte springer ud over altanen ?

/ Anya.

Fra : Randi Kristensen

Dato : 03-06-02 08:35

> Har lige siddet og kigget på din fine have.
> Hvordan undgår du, at dine , nu to , katte springer ud over altanen ?
>
> / Anya.

Jeg har et myggenet som jeg har ændret lidt på så det passer. Jeg har
ikke så meget tid lige nu til detaljer da jeg er på vej ud af døren men
hvis du kan vente et par timer kan jeg give dig "opskriften" og om et
par dage måske et billede eller to.
Randi