Overnatninger i Tyskland
Fra : JYDEN

Dato : 02-06-02 11:22

Nogle som kan anbefale nogle goder steder at overnatte.
Vi er en familie på 2 voksne og 3 børn.
Vi Regner med at køre ca. 800-1000 km ned i Tyskland.

tul@jyde.dk

Fra : Jørgen L.

Dato : 02-06-02 15:51

"JYDEN" <tul@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle som kan anbefale nogle goder steder at overnatte.
> Vi er en familie på 2 voksne og 3 børn.
> Vi Regner med at køre ca. 800-1000 km ned i Tyskland.

øhhh hvor skal i hen, hvis i skal til Frankrig er det jo en ting men skal i
til østrig noget helt andet.
Og jeg gætter på at i kommer Jylland eller ????

Hilsen Jørgen

Fra : JYDEN

Dato : 02-06-02 16:39

Vi kommer fra Danmark (Det hedder Jylland) og skal til Italien....

Fra : Peter Schrøder

Dato : 03-06-02 07:20

"JYDEN" skrev
> Vi kommer fra Danmark (Det hedder Jylland) og skal til Italien....

Vi plejer at overnatte på en rasteplads.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply