grafik-c++ hvordan??????????
Fra : Rasmus Christensen

Dato : 09-02-01 15:19

Hej
Jeg programmerer i MS Visual C++.
Jeg kunne godt tænke mig at lave noget andet end kun programmer til en
dospromt.

f.eks, hvordan laver man grafik i c++???
Finder der nogle toturials eller lign.
Alt har interesse

Fra : walther

Dato : 02-03-01 12:35

In article <r4Tg6.526$7Q5.26478@news101.telia.com>, Rasmus Christensen
<RasmusC@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> dospromt.
>
> f.eks, hvordan laver man grafik i c++???

Jeg bruger selv OpenGL.
Ganske vist ikke sammen med MSVisualC++, men med CodeWarrior C++.

Jeg kan anbefale bogen 'OpenGL Programming Guide' Woo, Neider, Davis.

god fornøjelse,
fledelius

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-03-01 13:30

walther <walther_hansen@hotmail.com> writes:

> Jeg kan anbefale bogen 'OpenGL Programming Guide' Woo, Neider, Davis.

'OpenGL Programming Guide' aka 'Red Book' som desuden kan læses online
(dog i den gamle udgave der dækker OpenGL 1.1):
http://fly.cc.fer.hr/~unreal/theredbook/