pasning af kat / kattepension - Aalborg
Fra : Toke Koustrup

Dato : 02-06-02 12:42

Hej i Kat news.
Så står ferien for døren og vi skal arbejde på fyn i ca. 6 uger (bor i
Aalborg).
Derfor vil jeg lige høre om i har nogle links / telefon numre / priser
på/til de forskellige katte pensioner der ligger i nærheden af Aalborg?

Eller hvis der er nogle andre der har erfaringer med kattepensioner som
helhed (har ikke brugt dem før) så skriv lige et par ord.

Jeg er lidt betænkelig mht. kattepension, da Anton-kat er en ude kat der
f.eks. ikke bruger kasse.

Med venlig hilsen
Toke Koustrup

PS. hvis der er en derude som kunne tænke sig at komme forbi en gang i
mellem og fodre Anton-kat, så mail lige.
Han er ude kat og kommer kun hjem for at spise og sove. (og snakke lidt,
hvis han har tid).

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-06-02 20:40

"Toke Koustrup" <koustrup(nospam)@obel.auc.dk> wrote in message
> [...]
> mellem og fodre Anton-kat, så mail lige.
> Han er ude kat og kommer kun hjem for at spise og sove. (og snakke lidt,

Hej Toke.

Har du ikke en nabo der kunne tænkes at ville fodre Anton-kat? Jeg tror det
vil være syndt at sætte ham i pension når han er vant til at gå ude, men har
godt nok aldrig prøvet at have en kat i pension så jeg ved det ikke helt.
Jeg har en kollega der har en kattepension (eller rettere har hans kone én)
og han fortæller altid om de gode forhold kattene har, men stadig er de jo
da lukket inde på begrænset plads, løbegård eller ej, og om en udekat vil
bryde sig om det? Jeg ved det ikke. Men jeg tvivler.

Men overvej nabohjælp, de fleste vil egentlig gerne hjælpe, og når der så
ikke er nogen kattebakke der skal tømmes... (plejer at være det kildne punkt
hos os)

Held og lykke med at finde en pasningsordning. Desværre er der lidt for
langt fra Århus til Aalborg til at jeg kan hjælpe dig

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte