S3 og TNT II og to skærme
Fra : ~*~ Mivi ~*~

Dato : 09-02-01 15:15

Hej

Jeg har en maskine med et ASUS P3C-E bundkort i.
Der sidder et noname TNTII AGP grafikkort med 32 Mb RAM.
Det virker.

Jeg har yderligere isat et S3 Virge 325 PCI 2 Mb Skærmkort.
Jeg kører Windows ME.

Windows ME finder det nye kort, og det bliver sat op.
Jeg kan udvide mit skrivebord til at omfatte begge skærme.
Jeg kan fører musen over på mit "lille" skærmkort (S3).

Men når jeg vil fører en apll. derover DØR hele min maskine !

Jeg har prøvet nogle andre S3 drivere, men alle gør det samme !

Er der nogen der har prøvet 2 skærmkort i en PC med Windows ME og fået det
til at virke 100 % ?
Hvordan gør I ?

Michael