Hvad hedder den? (punk - pipi langstrømpe)
Fra : Casio

Dato : 09-02-01 15:01

Jeg hørte i dag på mit gymnasium Pipi Langstrømpe sangen i en punk-udgave.
Hvem har lavet den?

--
kena@mail.dk
ICQ 33379605

Fra : Troels

Dato : 09-02-01 15:59

> Jeg hørte i dag på mit gymnasium Pipi Langstrømpe sangen i en punk-udgave.
> Hvem har lavet den?

Black Ingvars har i hevrtfald lavet den, det kan være den?

VH. Troels

Fra : Casio

Dato : 09-02-01 16:34

> Black Ingvars har i hevrtfald lavet den, det kan være den?

tjoooo.... hvad hedder sangen? jeg kan ikke umiddelbart lige finde den på
Napsteren

Fra : Troels

Dato : 09-02-01 16:40

> tjoooo.... hvad hedder sangen? jeg kan ikke umiddelbart lige finde den på
> Napsteren

Black Ingvars - Här Kommer Pippi Långstrump

Fra : Casio

Dato : 09-02-01 16:56

> Black Ingvars - Här Kommer Pippi Långstrump

Ja! 1000 tak! Jeg fandt den på WinMX............ GUD BEVARE NEWSGROUPS!