kode generering, state event system -> c/c~
Fra : Christian Madsen

Dato : 09-02-01 14:33

I mit afgangs projekt, skal vi bla. bruge kodegenerering af en state
maskine, der skal køre i et indlejret system. Er der nogen, der kender
til et værktøj, der kan dette (meget gerne open source) eller skal min
makker og jeg til selv, at lave det?

Hvis vi selv skal lave det, er der da nogen, der kender til noget
information om emnet?

Mvh. Christian Madsen

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 09-02-01 15:04

"Christian Madsen" <doktor@kom.auc.dk> wrote in message
> [...]
> makker og jeg til selv, at lave det?
>
> Hvis vi selv skal lave det, er der da nogen, der kender til noget

jeg brugte selv et program der hed 'Beologic' i mit afgangsprojekt til en
state maskine der ligeledes skulle kører i et embeddet system.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 09-02-01 15:08

Glemte at sige at det bestemt ikke er open source.

Men et særdeles godt stykke software lavet af en tidligere del af B&O

Fra : Christian Madsen

Dato : 09-02-01 15:18

Ved du hvor jeg kan finde info om det - beologic.com henviste til baan,
der ikke kendte søgeordet "beologic". Er der iøvrigt andre grupper (i dk
eller nettet), hvor jeg med fordel kan spørge om subj?

På forhånd tak.

In article <3a83fa10$0$22214$4d4eb98e@news.dk.uu.net>, "Soren 'Disky'

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 12-02-01 08:57

> [...]
> der ikke kendte søgeordet "beologic". Er der iøvrigt andre grupper (i dk
> eller nettet), hvor jeg med fordel kan spørge om subj?

Ups, jeg havde glemt at programmet er blevet opkøbt og hedder nu
VisualState.

www.visualstate.com

Fra : Christian Madsen

Dato : 09-02-01 15:13

Jeg undskylder: jeg fik ikke forklaret, at hvad vi skal ha' oversat er
data fra et andet prg. vi selv skal lave.

In article <3a83f8fd$0$22212$4d4eb98e@news.dk.uu.net>, "Soren 'Disky'