Ronan Keating ... hvad er det nu den minde~
Fra : Troels

Dato : 01-06-02 17:13

Hej
Hver gang jeg hører Ronan Keatings If Tomorrow Never Comes kommer jeg til at
tænke på en eller anden sang. Det er specielt melodien han synger "If
Tomorrow never comes.... " på der lyder som om det er snuppet fra et eller
andet. Nogen der kan hjælpe?

/Troels

Fra : Leon Jessen

Dato : 01-06-02 18:03

"Troels" skrev
> [...]
> tænke på en eller anden sang. Det er specielt melodien han synger "If
> Tomorrow never comes.... " på der lyder som om det er snuppet fra et eller

Det er et 'gammelt' Garth Brooks nummer som han har tyvstjålet, som så mange
andre af nutidens 'kunstnere' kan han åbenbart heller ikke selv lave
'ordentlige' numre...

--
Mvh. Leon Jessen
Http://home.tiscali.dk/jesshart

Ved svar, fjern den kantede parantes.
Jessen [NOSPAM] Leon (ad) hotmail (dot) com

Fra : Riverwind

Dato : 03-06-02 08:56

"Leon Jessen" <JessenNOSPAMLeon@Hotmail.com> wrote in message
[-=-]
> Det er et 'gammelt' Garth Brooks nummer som han har tyvstjålet, som så
mange
> andre af nutidens 'kunstnere' kan han åbenbart heller ikke selv lave
> 'ordentlige' numre...
[-=-]

Og Brooks' udgave er iøvrigt langt bedre end Ronan Keatings, efter min
mening.

/Riverwind

Fra : Troels

Dato : 03-06-02 13:10

> mange
> [-=-]
>
> Og Brooks' udgave er iøvrigt langt bedre end Ronan Keatings, efter min
> mening.

Ok,... jeg har ikke hørt ret meget Garth Brooks, men det kan da godt være
det bare er den oprindelige version jeg har hørt. Jeg var ellers sikker på
det var noget Kelly Family eller sådan noget det lød som

/Troels

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-06-02 17:32

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com>
> Ok,... jeg har ikke hørt ret meget Garth Brooks, men det kan da godt være
> det bare er den oprindelige version jeg har hørt. Jeg var ellers sikker på
> det var noget Kelly Family eller sådan noget det lød som

En ung mand, der indrømmer at have hørt en del Kelly Family?

I øvrigt fik jeg da lige brudt en illusion: Jeg troede da, det var en
original sang. Keatings udgave er godt arrangeret og produceret
(guitaren træder på en eller anden måde ekstra klart igennem),
men han synger den kun halvgodt. Og når det nu ikke er første
gang, Keating laver coverversioner (!), så kan han da passende
blive min nye yndlingsaversion...

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Troels

Dato : 03-06-02 21:38

> En ung mand, der indrømmer at have hørt en del Kelly Family?

Uhh... nej det påstand vil jeg godt straks rydde af vejen!
Men de havde et eller andet hit som jeg kommer til at tænke på når jeg hører
Ronan Keating.
Men som sagt er jeg heller ikke sikker på det er Kelly Family det minder om.

/Troels