Ingenting i 'Normal'
Fra : Lina L

Dato : 01-06-02 15:56

Hej.

Jeg laver normalt min hjemmeside i 'Normal'-delen i Frontpage.
Her på det seneste er der dog begyndt at ske noget, som jeg ikke så gerne
vil have sker.
Når jeg f.eks. indsætter tekst, billeder o.lign. i 'Normal'-delen, bliver
der automatisk skrevet HTML-koder i HTML-delen.
Når jeg så gemmer dokumenter, lukker FP ned, og starter det op igen, der
'Normal' delen helt tom. Man kan ikke se baggrunden, grafik eller tekst, men
HTML-koderne i HTML-delen er stadig fuld af koderne for billederne, teksten
osv, og når jeg klikker på 'Eksempel' er siden der også, som jeg forlod
den.
Med billeder, tekst osv.

Problemet er bare det, at når jeg ikke er så god til HTML og jeg måske gerne
vil bygge videre på min side i Normal-delen, så er normal-delen tom, men
hvis jeg begynder at indsætte tabeller osv. er billeder, tekst osv. fra
sidste gang der også.

Jeg ved ikke helt, havd jeg skal gøre, for engang var det ikke sådan.
Er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-06-02 12:16

Det er nødvendigt at se et eksempel for at kunne hjælpe.