Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
På jagt efter nye graffikort men hvilket ~
Fra : Pussyman

Dato : 01-06-02 14:07

JEg søger som skrevet et nyt grafikkort men er i tvivel jeg kunne godt
tænke mig et GF4 4400 eller 4600 men hvilket mærke skal jeg gå efter så som
fx Asus, MSI, Creative, VisionTek (som jeg er en smugle hooked på er det
ikke en af de bedste i 4600 serien ?) o.s.v

Mit system er:

Athlon 1.333 Mhz (overvejer at smække en AMD XP 2000+ i da det er den
største cpu mit MB understøtter)
Hyundai/Hunix 512 mb ddr-ram 2100
Epox 8K7A mb 266 fsb
En 300W PSU i mit kabbinet

Fra : Cp

Dato : 01-06-02 22:30

"Pussyman" <aeg@ag.com> wrote in message news:<3cf8c6d9$0$8947$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Mit system er:
>
> Athlon 1.333 Mhz (overvejer at smække en AMD XP 2000+ i da det er den

Overvej evt. Leadtek A250 td, da det ikke larmer nær så meget som f.eks Msi's
Det koster ca. 3200kr. men det er også det værd. (VILD KØLER)

Mvh Cp

Fra : Søren Lund Jensen

Dato : 04-06-02 19:54

> [...]
> fx Asus, MSI, Creative, VisionTek (som jeg er en smugle hooked på er det
> ikke en af de bedste i 4600 serien ?) o.s.v

Hvis bare du holder dig til de "kendte" mærker, kan det næsten være
ligegyldigt, hvilket kort du vælger.