Foto
IBM760 5420
Teil 3020
manual til minolta 505si super
Fra : Flemming Aagaard

Dato : 01-06-02 09:08

Hej Ng.
Jeg burde kunne huske det, men nu står jeg og skal bruge en manual til et
minolta 505 si super. Hvor er det nu lige jeg kan hente en sådan på nettet.
venlig hilsen
Flemming aagaard

--
flemmingaa@mail1.stofanet.dk

Fra : Langgaard

Dato : 01-06-02 09:39

Hej

Prøv her:

http://www.geocities.com/eskoufos/fmm.html

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 02-06-02 20:57

Hej

On Sat, 1 Jun 2002 10:07:49 +0200, "Flemming Aagaard"
<flemmingaa@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>minolta 505 si super. Hvor er det nu lige jeg kan hente en sådan på nettet.

Du kan hänte en engelsk brugsanvisning til din kamera på nedenstående
hjemmeside:

http://www.minoltausa.com/eprise/main/MinoltaUSA/MUSAContent/CPG/CPG_SupportCenter/ManualResults

Det er til Minolta USA og din kamera model hedder Maxxum HTsi Super i
USA.

Den er i PDF format så du skal ha Acrobat Reader på din computer.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige