Runde hjørner
Fra : DL

Dato : 31-05-02 09:30

Kan det mon lade sig gøre at lave et tekstfelt eller tabel/celle med runde
hjørner i FP2000?
Eller kan det kun lade sig gøre ved at lave en kasse med afrundede hjørner i
et tegneprogram og så indsætte det i FP som billede og overskrive med en
textlabel/hotspot (en lidt besværlig løsning).

Håbefulde hilsener
Ditte

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-05-02 12:25

31 May 2002 09:30:18 +0100, skrev "DL" <diddl@motto.dk>:

>Kan det mon lade sig gøre at lave et tekstfelt eller tabel/celle med runde
>hjørner i FP2000?

Nej.

>Eller kan det kun lade sig gøre ved at lave en kasse med afrundede hjørner i
>et tegneprogram og så indsætte det i FP som billede og overskrive med en
>textlabel/hotspot (en lidt besværlig løsning).

Det normale er at man laver 4 stk. grafik med runde hjørner og så
placerer dem i 4 celler placeret i hvert af hjørnerne.

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 31-05-02 12:35

> Nej.

Men det kan lade sig gøre i FrontPage 2002

--
ahw

Fra : Nigel

Dato : 31-05-02 14:56

"Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> wrote in message

Men det kan lade sig gøre i FrontPage 2002"

hvordan ?

har altid brugt "grafik" måden.....

---

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 31-05-02 17:17

"Nigel" <nigel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> wrote in message
>
> Men det kan lade sig gøre i FrontPage 2002"
>

> hvordan ?
>
> har altid brugt "grafik" måden.....

Indsæt - billede - autofigurer - vælg så tekstboksen.

--
ahw

Fra : KN

Dato : 03-06-02 14:34

Hvordan får man dem gjort "aktive"
Har lige opgraderet til FP2002, men alle Autoshapes er ""grå" ?

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 03-06-02 19:07

"KN" <kvn@danfoss.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan får man dem gjort "aktive"
> Har lige opgraderet til FP2002, men alle Autoshapes er ""grå" ?

Prøv : vis- værktøjslinier -tegning - så er den aktiveret og du kan
vælger autofigurer.

--
ahw

Fra : KN

Dato : 04-06-02 11:10

> Prøv : vis- værktøjslinier -tegning - så er den aktiveret og du kan
> vælger autofigurer.
>
> --
> ahw

Jeg havde allerede lagt den i min værktøjslinie, og kan for så vidt også
godt vælge Autoshapes, men alle mulighederne herunder er inaktive ?

Har prøvet inde i en tabel og på blank side... men ak nej ?

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 31-05-02 17:20

> [...]
> "Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> wrote in message
>
> Men det kan lade sig gøre i FrontPage 2002"

Jeg glemte lige - som opfølgning på mit seneste indlæg: man laver selv
boksen med musen i den størrelse man vil have - når det er gjort peger
man med musen på tekstboksen, højreklikker og på den menu, der kommer
frem klikker man på "tilføj tekst".

--
ahw