Im BACK!
Fra : -[ F e r ]-

Dato : 31-05-02 06:53

Hej NG

Eller rettere...... Hej igen :D

Der er måske nogen der måske kan huske jeg tidligere var aktiv i gruppen,
men mig og min daværendes killing Chip. Bla. mit vindues projekt, så man
kunne få kattelem i en leje bolig, uden at fjerne ruden.

Når men det gik sådan at kæresten flyttede, og det var hendes kat... Den dag
i dag ægre det mig jeg insisterede på den aftale da vi fik den.. (på
daværende tidspunkt var jeg ikke sikker på at jeg var et katte menneske..)
Så den flyttede med hende... DOH!

Når men det er snart 10 mdr siden... meget er sket... jeg har fået en ny
model.. altså af det mennesklige hunkøn :D

Vi blev igår tilbudt en killing, købt af øhh.. ja det var ikke Inges
kattehjem, men noget tilsvarende. Hun havde fået den for 7 dage siden 11
uger gammel (I know. men den var moderløs anyhow, så det var bedre end
internatet)

Den lille mis er lidt en spinkel mis, helt sort.... Og ganske dejligt
killinge frejdig :D

ok, ok spinkel var den ikke rigtig, men Chip min ex kat, den var sq bygget
som en brygger hest *gg*

Når men dealen går på:

Hun har givet 1300,- for killingen. Inkl. 2 først vacc. Ormekur, og
neutralisering.
med til katten følger: 3kg Royal kanin killingemad (er det godt?? eller skal
jeg holde miog til Iams ell. Hills?) en røvfuld kattegrus. En lille
ubrugelig kattebakke *gg* en fin transportkasse. Og selvfølgelig den
dejligste lille killing kaldet Senorita på 12uger. (tidligere navn Selma)

Vi skal give 500,- for det hele.

En fair deal syntes jeg :D

Hun skiller sig af med killingen, da hendes roommate havde katte allergi
(som de ikke var klar over)

Glæder mig helt vildt... Hvis jeg kan få transport mulighed, bliver den
hentet imorgen.

Vi er ved at finde på navne til vores nye lille misser.... Vi er begge gale
motorcyklister, køre selv begge to :D Men mangler katte transport muligheder
på motorcyklen *gg*

Det navn vi er mest hooked på er: Super Blackbird (for ikke mc vante, er det
et modelnavn på en udsædvanlig fed cykel :D) Dagligt tale vil bare være
Blackbird :d

Mit spg ang. navnet lyder på om katten vil være tilfreds *gg* Nu har den jo
haft 2 navne allerede og jeg ved ikke om dette her er forlangt eller ikke
har de rette vokaler?? Mener jeg kan huske noget om nogen lyde de var bedre
til at skille

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
Snart Super Blackbird
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 31-05-02 08:14

> [...]
> haft 2 navne allerede og jeg ved ikke om dette her er forlangt eller ikke
> har de rette vokaler?? Mener jeg kan huske noget om nogen lyde de var

Bob ville protestere højlydt (..mere end normalt i hvert fald) hvis jeg
begyndte at kalde de 'R1'

Kenneth
...og Bob
...og R1

*) R1 = En endnu federe MC end Blackbird

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 31-05-02 07:19

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse

> Bob ville protestere højlydt (..mere end normalt i hvert fald) hvis jeg
> begyndte at kalde de 'R1'

Forstås.... meeeeeen :D nu er kræet jo sort *gg* hvis det var min mc smag
der skulle afgøre navnet ville staklen hedde GSXR750 *gg*

> Kenneth
> ..og Bob
> ..og R1
>
> *) R1 = En endnu federe MC end Blackbird

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR 250=en ikke federe mc *gg*

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 31-05-02 08:25

" -[ F e r ]-" <fer@cool.dk> wrote in message

> "Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse

> Forstås.... meeeeeen :D nu er kræet jo sort *gg* hvis det var min mc smag
> der skulle afgøre navnet ville staklen hedde GSXR750 *gg*

Forstås

Det ville også lyde dumt : "kom så og få mad 'Harley Davidson FLHTCUI Ultra
Classic Electra Glide Limited'!!"

Kenneth
...og Bob

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 31-05-02 09:53

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> writes:

> Det ville også lyde dumt : "kom så og få mad 'Harley Davidson FLHTCUI Ultra
> Classic Electra Glide Limited'!!"

Jaah men tilgengæld vil det være noget bedre end navnet på en
tilfældig riskoger/bambusraket..*ggg*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 31-05-02 09:56

Ultra

> Jaah men tilgengæld vil det være noget bedre end navnet på en
> tilfældig riskoger/bambusraket..*ggg*

Nååååååår ja.. havde lige glemt at HD var VERDNS bedste motorcykel... eller
noget *låååååååål*

Mvh Tommy Fer

Fra : Aragorn_DK

Dato : 10-06-02 05:01

> Ultra

> Nååååååår ja.. havde lige glemt at HD var VERDNS bedste motorcykel...
eller
> noget *låååååååål*
>
> Mvh Tommy Fer
---------------------------
mwahahaha
Så er Bimmer sgudda nemmere - OG bedre!!! *GGG* (Drømmecykel: Hvid K1100RS)
@
_[]-=\*
......(o)Z_/(o)

Fra : Pia

Dato : 31-05-02 09:57

> Det ville også lyde dumt : "kom så og få mad 'Harley Davidson FLHTCUI
Ultra
> Classic Electra Glide Limited'!!"
>
> Kenneth
> ..og Bob

Du glemte nummerplade og stelnummer

:Pia (gad vide om de svarer med den smøre hver gang nogen spørger hvilken MC
de har)

Fra : Kate

Dato : 31-05-02 13:25

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote in

> Det ville også lyde dumt : "kom så og få mad 'Harley Davidson
> FLHTCUI Ultra Classic Electra Glide Limited'!!"

LOL, men tilgengæld ville man da få _meget_ opmærksomhed.

Kate (Vis eneste viden om motorcykler er at de er opfundet)

Fra : Denise

Dato : 31-05-02 13:30

Hej Kate

> Kate (Vis eneste viden om motorcykler er at de er opfundet)

Jamen, så må du da få en tur bagpå til næste kattetræf (hvis vejret er godt)

Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 31-05-02 13:58

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> Jamen, så må du da få en tur bagpå til næste kattetræf (hvis
> vejret er godt)
>
> Hilsen Denise

Næ tak. Jeg har siddet bagpå, da jeg havde en kæreste som havde en
motorcykel. Han kørte faktisk rigtigt pænt når jeg var med fordi han
vidste hvor bange jeg var. Næ, jeg fortækker fire hjul og tag på mit
køretøj
Ellers tak for tilbuddet.

Kate

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 31-05-02 16:45

> [...]
> motorcykel. Han kørte faktisk rigtigt pænt når jeg var med fordi han
> vidste hvor bange jeg var. Næ, jeg fortækker fire hjul og tag på mit

Du er ikke alene, Kate.

Jeg giver også gladeligt ture på mit bagsæde og kører altid stille og roligt
under sådanne omstændigheder, men er selv den største tøsedreng, og undgår
på alle mulige måder at være passager

Jeg har sågar været i stand til at overtale flere af mine venner at de selv
sad bagpå deres egen maskine, hvis de skulle give mig et lift..suk..

Kenneth
...Bob

Fra : Lene

Dato : 31-05-02 13:34

"Kenneth Sørensen" wrote:

> Det ville også lyde dumt : "kom så og få mad 'Harley Davidson FLHTCUI Ultra
> Classic Electra Glide Limited'!!"

Hej Kenneth og Bob :- )

Det ville da være værre, hvis katten gør noget, som den ikke må...Den kan da nå
at æde en hel blomst, inden du nogensinde får sagt dens navn færdigt :- )

God weekend :- )

Mange hilsner fra Lene

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 31-05-02 16:35

> [...]
da nå
> at æde en hel blomst, inden du nogensinde får sagt dens navn færdigt :- )

God Weekend til dig oxo

Kenneth
...og Bob

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 31-05-02 07:16

Hej Tommy
Velkommen tilbage, det lyder da helt skønt med sådan
en lille sort dame, tillykke med hende. Ang. foder
så er Royal Canin et af de bedste.

Jeg synes at Blackbird er et smukt navn til en lille sort
sag, min erfaring med kattenavne er at det er ikke så
vigtigt hvad de hedder, de lystre alligevel aldrig *GGG*

Held og lykke med hende

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 31-05-02 19:01

Hej Tommy

Velkommen hjem havde jeg nær sagt og sagde *G* Nå men velkommen tilbage *S*

Jamen den lille dame skal da hedde Blackbird så Og om det er hendes 3.
navn, det tager hun sikkert ikke så tungt.
Da vi fik Dixie (da hun var 1½ år) anede vi ikke en dyt om, hvad hun før har
haft af navn - men hun er helt med på navnet Dixie

Glæder mig til at høre mere om hende *S*

Hilsen
Joan (som godt gider sitte bagpå en mc *smelte* og som har drejet hovedet i
unaturlige vinkler, pga alle de maskiner på vejene nu)
www.haarbolden.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 01-06-02 19:57

Hej Tommy

Velkommen tilbage
Og tillykke med det hele, ny kæreste - og ikke mindst - den kommende lille
ny mis, Blackbird >^..^<
Og nu ved du det så - een gang kat, altid kat

Du kan sagtens fortsætte med Royal Canin, som er et udmærket foder - men du
kan selvfølgelig også skifte over til andre mærker, bare husk at gøre det
gradvist, så du vænner den lille mave til anden kost!

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk