Georce 4 mx 420
Fra : jesper Kyhn Andersen

Dato : 30-05-02 19:02

Hej Alle.

Jeg vil egentligt gerne vide hvad der er bedst?

Geforce 4 mx 420 64 mb.
eller
Geforce 2 pro 64 mb.

Jesper

Fra : JRS

Dato : 30-05-02 22:21

"jesper Kyhn Andersen" <Jesper.kyhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle.
>
> Jeg vil egentligt gerne vide hvad der er bedst?
>
> Geforce 4 mx 420 64 mb.
> eller
> Geforce 2 pro 64 mb.
>
> Jesper

Prøv at kig her : http://www.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/index.html

MVH
JRS

Fra : Martin K

Dato : 31-05-02 09:04

jesper Kyhn Andersen wrote:
> Jeg vil egentligt gerne vide hvad der er bedst?
>
> Geforce 4 mx 420 64 mb.
> eller
> Geforce 2 pro 64 mb.

Det kommer an på rammene. Jeg mener der er SD-ram på GeForce 4 420'eren, jeg
ved ikke hvad der er på Geforce 2 Pro'eren.... DDR-ram er i alle tilfælde at
foretrække...

--
Martin K

Fra : Black Rose

Dato : 03-06-02 07:51

Der er jo altid Geforce 4 440 som har DDR-ram på og skulle have en lidt
bedre ydelse en 420'ern, koster omtrent the samme på edbpriser.

Fra : Thomas Fries

Dato : 05-06-02 22:55

Hvis du går efter FPS og det samtidigt skal være billigt, så køb hellere et
GForce 3Ti200. De 4MX'ere sutter for vildt!!!!!

Mvh
Thomas Fries