Inventor-export af stykliste
Fra : JJ

Dato : 30-05-02 13:27

Inventor.
Problem: Når jeg skal eksportere en stykliste fra min idw, til Excel får
jeg en fejlmeddelelse
der siger: "Unable to initialize DAO/Jet db engine" og der sker så ikke
videre.
Er der nogen der kan hjælpe?

Fra : Lars R Nielsen

Dato : 01-06-02 10:10

Hej JJ

I mine øjne tyder det på at din officeinstallation ikke har registréret
databasedriveren (DAO ) korrekt, eller at den ikke er valgt under
installationen.

Check i directory:
c:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\DAO og se om "dao360.dll"
eller "dao350.dll" ligger der.

Er det tilfældet er det nok et registréringsdatabase problem.
Ved ikke om det virker, men kører du W2K, så tag lige og kør SP2 engang,
ellers her her et link til MS, vedr. kontrol af om DAO er installéret
korrekt, og en beskrivelse af hvorledes det korrigéres.

http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q240377

Lars Nielsen

Fra : JJ

Dato : 04-06-02 07:28