voodoo2 problemer
Fra : Nano**

Dato : 30-05-02 12:06

jeg har genindstalleret win98, og opdaterede driveren til grafikkortet, men
nu kan jeg ikke skifte farver, oploesning eller refreshrate. Hvad skal jeg
goere? det ser ikke saerlig fedt ud med 16 farver og 640x480 oploesning (:

Fra : Peter Schrøder

Dato : 30-05-02 14:18

"Nano**" skrev...
> [...]
> goere? det ser ikke saerlig fedt ud med 16 farver og 640x480 oploesning (:

Du skal tjekke at du bruger den rigtige
skærm-driver og evt geninstallere skærmen.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Nano**

Dato : 30-05-02 19:20

"Peter Schrøder" <nospample@se> skrev i en meddelelse
> Du skal tjekke at du bruger den rigtige
> skærm-driver og evt geninstallere skærmen.

jeg har laant en gammel skaerm af en. Det er en Hitachi CM1484ME, men jeg
kan ikke finde en driver til den. heller ikke paa deres hjemmeside. hvad
goer jeg saa?
Maaske skulle jeg prve med en ny skaerm

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 30-05-02 22:01

Nano** <nano@nospam.dk> skrev i
> [...]
> goere? det ser ikke saerlig fedt ud med 16 farver og 640x480 oploesning (:

sæt skærmen som Plug And Play......

Fra : HowaX

Dato : 30-05-02 23:09

"Nano**" <nano@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> goere? det ser ikke saerlig fedt ud med 16 farver og 640x480 oploesning (:

er du helt sikker på at det er den rigtige driver til din skærmkort ?

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 31-05-02 06:04

HowaX wrote:
> "Nano**" <nano@nospam.dk> wrote in message

> men

> er du helt sikker på at det er den rigtige driver til din skærmkort ?

hehe.. i har vist aldrig haft et voodoo2 VAR?!? det er jo et addon
kort.. grunden til han ikke har noget bedre end 640x480 efter at have
installeret Voodoo2 driveren er fordi det er hans andet grafikkort der
viser 2D Windows Desktoppen!!.. du skal opdatere drivere for BEGGE
grafikkort, for at få det hele til at virke..