Eudora spørgsmål
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 29-05-02 21:11

Hej,

Håber der er nogle Eudora brugere iblandt os her

Når jeg laver en reply på en mail, så kommer der altid et prefix på
mailen. Ligesom de fleste newsprogrammer gør.

"On 29.05.02 you wrote:"

Hvordan får man Eudora til at lade være med det?

Screenshot her:

http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/eudora/eudora.jpg

Fra : Newsreader

Dato : 29-05-02 21:26

On 29 May 2002 20:10:58 GMT, Palle Hans Jensen <palle@image.dk>
wrote:

> [...]
>mailen. Ligesom de fleste newsprogrammer gør.
>
>"On 29.05.02 you wrote:"
>
>Hvordan får man Eudora til at lade være med det?

Jeg har et associeret spørgsmål: Hvordan kan man ændre det?

Med venlig hilsen
Newsreader

E-mail: newsreader@REMOVEe-box.dk
Fjern "REMOVE"

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 29-05-02 21:59

Newsreader, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg har et associeret spørgsmål: Hvordan kan man ændre det?

Jeg fandt i øvrigt denne nyhedsgrupper: comp.mail.eudora.ms-windows.

Jeg har stillet spørgsmålet der også. Bare til orientering

--
Palle

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 29-05-02 22:35

> [...]

>mailen. Ligesom de fleste newsprogrammer gør.
>
>"On 29.05.02 you wrote:"
>
>Hvordan får man Eudora til at lade være med det?

Hej Palle

Jeg bruger Eudora 5.0 og her er det vist kun muligt at ændre det i programmets
INI fil.

Det drejer sig om ReplyAttribution i [Settings] afsnittet.

Jeg fandt INI filen i den folder hvor Eudora er installeret, og den har navnet
"eudora.ini". Der var ikke angivet ReplyAttribution, så jeg prøvede at tilføje
linien:
ReplyAttribution=Du skrev et eller andet
lige efter linien:
[Settings]

Og det virkede faktisk

En "tom" linie som
ReplyAttribution=

Fjerner overskriften helt

Det er muligt at du skal lukke Eudora ned og genstarte den for at få ændringerne
med. Men det er kun Eudora og ikke hele Windows

PS.: Jeg frasiger mig ethvert ansvar for evt. problemer. Hvis du ikke er kendt
med inifiler, så tag en kopi af filen før du ændrer noget som helst.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 29-05-02 22:43

Ove Kjeldgaard, for lige at citere noget af det du skrev i
> [...]

> Det er muligt at du skal lukke Eudora ned og genstarte den for
> at få ændringerne med. Men det er kun Eudora og ikke hele

- Ovenstående modtaget med kyshånd. Prøver det i morgen, når jeg er
mere vågen. Takker. Lyder meget sandsynligt.

> PS.: Jeg frasiger mig ethvert ansvar for evt. problemer. Hvis du
> ikke er kendt med inifiler, så tag en kopi af filen før du
> ændrer noget som helst.

- Kendt med ini filer? Er du tosset Jeg bruger XNews. Én stor ini
fil.

- Jeg tager nu altid en kopi a'liv'el.

Fra : Newsreader

Dato : 30-05-02 00:00

On Wed, 29 May 2002 21:35:08 GMT, ok@mail.tele.dk (Ove Kjeldgaard)
wrote:

> [...]
>med inifiler, så tag en kopi af filen før du ændrer noget som helst.

Tusind tak, det skal prøves

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 30-05-02 07:34

Ove Kjeldgaard wrote in news:3cf544a5.12219245@dtext.news.tele.dk:

> Det drejer sig om ReplyAttribution i [Settings] afsnittet.

Fik det lige bekræftet ovre i den anden gruppe. Jeg citerer:

"There are two settings to control that - ReplyAttribution and
ReplyAllAttribution. The first applies to regular replies and the
second applies when you use 'reply to all'. The settings go in the
[settings] section of eudora.ini and you can put whatever you want
there, presumably including nothing. %1 is the data and %2 is the
name of the person being replied to."

--
Palle