Geforce2 GTS + A7V + Athlon Tbird = ?
Fra : Feodor

Dato : 10-12-00 23:24

Jeg står overfor at skulle købe ny computer. Jeg skal jo gerne have noget af
det vildeste på markedet, så jeg har besluttet mig for Thunderbird 1 Ghz
system med Asus A7V, Asus V7700. Jeg har dog nu fået lidt kolde fødder efter
at have læst om adskillige problemer med system-crashes ved sammensætning af
A7V og Geforce2 kort... Er det rigtigt?
Hvorfor opstår der problemer (hvor ligger "skylden")?
Hvad ville evt. være en bedre løsning, hvis jeg skal ramme noget med samme
pris/ydelse?

Fra : mohr

Dato : 11-12-00 01:15

"Feodor" <feodor@email.dk>

> [...]
efter
> at have læst om adskillige problemer med system-crashes ved sammensætning

Min kammerat har netop A7V (T-bird 800@950) og V7700 - det kører rigtigt
godt!

> Hvorfor opstår der problemer (hvor ligger "skylden")?

Tror du tænker på Geforce256, dette et ikke det nemmeste at have med at gøre
på et Via Chipset!

/mohr

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 11-12-00 11:14

On Mon, 11 Dec 2000 01:15:02 +0100, "mohr" <mmohr@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>godt!

>Tror du tænker på Geforce256, dette et ikke det nemmeste at have med at gøre

Og endnu værre på Ali-chipsæt....

MVH

Thomas A. Frederiksen

Fjern no fra mail, så virker den.

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 11-12-00 11:27

"Thomas A. Frederiksen" <thomasaf@nomail.tele.dk> skrev i en meddelelse

Ghz

> Og endnu værre på Ali-chipsæt....

Jeg stå også at at skal udskifte skærmkort (har et asus 3800 34mb ultra) på
et mainbard epox 8kta+ med viachips
hvad ville det beste kort være til det mb da det skal bruges til ut q2 q3
dvs 3dspil

Steen Jørgensen