Xerox Docuprint p8ex på Mac?
Fra : Jens

Dato : 29-05-02 21:02

Er det muligt at koble en Xerox Docuprint p8ex (det er en usb-printer)
på en Mac?

Jeg er ved at hjælpe en pc-bruger med at skifte over til at bruge en
ny iMac istedet for hans gamle Win-PC.

Xerox skriver intet om Mac-drivere.

Gode råd søges!

/Jens Hofman

Fra : Jens

Dato : 01-06-02 17:50

> Er det muligt at koble en Xerox Docuprint p8ex (det er en usb-printer)
> på en Mac?
>
> Jeg er ved at hjælpe en pc-bruger med at skifte over til at bruge en
> ny iMac istedet for hans gamle Win-PC.

Jeg prøver lige igen: Tror I virkelig jeg skal sige til min PC-ven, at
han skal ud og købe ny printer?

/Jens

--
Læs www.macnyt.dk - det helser!

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 01-06-02 18:04

Jens <webdezign@ofir.dk> wrote:

> Jeg prøver lige igen: Tror I virkelig jeg skal sige til min PC-ven, at
> han skal ud og købe ny printer?

Det tror jeg nok du må for det ser ikke ud til at Xerox laver mac
driver, til omtalte printer:

<http://www.xerox.com/go/xrx/template/drivermain.jsp?Xcntry=USA&Xlang=en
_US&Xseg=corp&view=results&searchtype=category&family=&familycode=0&prod
String=DocuPrint+P8ex@@@@P8ex@@@@0&osID=AllZALL&langID=EnglishZen&
undefined=1>
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Jens

Dato : 02-06-02 12:46

Skal jeg så også glemme alt om at sætte printserver op? Jeg ved intet
om dette emne, men er det en mulighed eller?