Stofanet på min XP home ed.
Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 29-05-02 19:00

Jf. subj... hvordan gør jeg? har fulgt instruktionerne her:
http://www.gi.com/downloads/Instructions.txt, indstillet IP, DNS, Gateway -
og koblet mit SurfBoard SB4100 i USB'en... Og der sker intet!

--
Michael Kjeldsen
www.criterius.dk

Fra : Dan

Dato : 29-05-02 22:03

Hvis du har skiftet fra netkort til USB, kan det være du skal have
kundeservice eller backofice til at lave en Clear cable på dit modem. Hvis
du har prøvet begge usb indgange på din PC altså hvis du har to , så slet
dem og prøv igen.

Hvis du ikke bruger din faste IP til noget vil jeg forslå at få stofanet
kundeservice til at skifte dig over på DHVP, så er du fri for alle de
konfigurationer.
Har du mulighed for at bruge et netkort er det altså 100 gange mere
pålideligt end USB.
Prøv også at tage strømmen væk fra modemmet i 15 minutter genstart derefter
pc og se om det har hjulpet.

Mvh. Jeg bruger selv XP på stofanet og det virker fint.

Fra : Jacob

Dato : 30-05-02 08:24

"Michael Kjeldsen" <criterius@NOSPAMcriterius.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Gateway -
> og koblet mit SurfBoard SB4100 i USB'en... Og der sker intet!

Nu har Dan allerede givet et godt svar, men hvis du ikke er klar over det
har stofa også deres egne interne nyhedsgrupper, prøv at tage et kig på
news:telia.internet.stofa måske er der hjælp der. Der er sikkert også andre
stofa brugere der er interesseret i dit spørgsmål.

--
Jacob