Kattebakke?
Fra : ~*Jannie*~

Dato : 29-05-02 11:39

Ja, så er jeg her igen;))

Var ude og sjoppe;) og faldt over en "selvrensende" kattebakke, sådan en man
ruller rundt og vupti (det sagde den søde dame i butikken) så er bakken
renset:)) Lød tiltalende, jeg har jo en gammel en med tag på og hygge, men
blev lidt betaget af denne tingest, er der nogle som kender den og har
kommentar til brugen af den så vil jeg blive enormt glad for det!

Jeg tænker også på at jeg måske skal have en stor bakke da det jo er en
britisk korthår jeg skal have! nogle kommentar?

Jannie

Fra : Kate

Dato : 30-05-02 14:58

"~*Jannie*~" <lolistanomail@hotmail.com> wrote in

> Ja, så er jeg her igen;))
>
> Var ude og sjoppe;) og faldt over en "selvrensende" kattebakke,
> sådan en man ruller rundt og vupti (det sagde den søde dame i

Jeg har godt set sådan en, men jeg naer faktisk ikke om det er en god
idé eller ej. Jeg kan huske da jeg fik den demonstreret kostede den en
mindre bondegård og det ville jeg bare ikke gi' for en kattebakke, så
hellere bruge lidt energi på rensning og penge på andre ting

Kate

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 30-05-02 19:48

Tak for dit svar;)) åbenbart er der ikke mange som har prøvet/bruger sådan
en elelr ikke mange her;)))

Den er faktisk på tilbud (minus 40%) derfor tænkte jeg om det skulle
prøves;))) Tænker endnu!

Jannie

Fra : Kate

Dato : 31-05-02 13:03

"~*Jannie*~" <lolistanomail@hotmail.com> wrote in news:3cf673e3$0$8973
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Den er faktisk på tilbud (minus 40%) derfor tænkte jeg om det skulle
> prøves;))) Tænker endnu!

Hvis du køber den er jeg da spændt på at høre om dine erfaringer. Jeg
har jo ikke købt min sidste kat endnu og derfor sikkert heller ikke den
sidste katterelaterede ting

Kate

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 31-05-02 13:53

Jeg håber endnu på at nogen vil komme ud af busken;))) og fortælle lidt;)))
men ellers vil jeg gerne fortælle hvis jeg finder på at købe den;)

Jannie

Fra : Allan Johansen

Dato : 01-06-02 22:48

"~*Jannie*~" <lolistanomail@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en elelr ikke mange her;)))
>
> Den er faktisk på tilbud (minus 40%) derfor tænkte jeg om det skulle

Hej Jannie

På tilbud hmm... og minus 40% af hvad? Utrolig, at man sælger en så god
idé til næsten halv pris. Hmm.... Mon så den er så god?

Når alt kommer til alt, så tror jeg ikke den gør arbejdet, hverken lettere
eller mere besværlig.

Vi bruge de almindelige store kattebakker med filter i låget og uden klap i
front.

Ønsker dig held og lykke med din nye British Shorthair.

Med venlig hilsen

Hesselbjerg's British Shorthair Opdræt
Allan Johansen
www.hesselbjerg.dk

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 02-06-02 07:40

> Hej Jannie
>
> På tilbud hmm... og minus 40% af hvad? Utrolig, at man sælger en så god
> idé til næsten halv pris. Hmm.... Mon så den er så god?

40% af 399, butikken lukker så ALT er på tilbud;))))

Nok for gode indisier;)))

> Når alt kommer til alt, så tror jeg ikke den gør arbejdet, hverken lettere
> eller mere besværlig.

Nej, tro kan vi alle;)) Men går den det?

> Vi bruge de almindelige store kattebakker med filter i låget og uden klap
> front.
>
> Ønsker dig held og lykke med din nye British Shorthair.

Takker!! ;))))
Jannie