Skrureridser i plastvinduer?
Fra : BHR

Dato : 29-05-02 07:02

Jeg har netop købt en campingvogn, hvor flere af vinduerne er ridsede med
skrurepulver eller skruresvamp eller ståluld.
Er det muligt at polere ridserne væk igen, eller skal man leve med det.
Heldigvis er det ikke hele vinduesfladen, men blot 20% af flere vinduer.
Gode råd modtages med tak!

Fra : BHR

Dato : 29-05-02 07:28

Undskyld stavefejl: Skureridser og ikke skrureridser

Fra : Carsten Stage

Dato : 29-05-02 10:05

BHR wrote:

> Jeg har netop købt en campingvogn, hvor flere af vinduerne er ridsede med
> skrurepulver eller skruresvamp eller ståluld.

Idet jeg går ud fra, at det er acryl vinduer, så er det ned til
farvehandleren og købe Slipol til den grove polering og Slipoline til
den afsluttende finish.

Med venlig hilsen,
--
Carsten Stage
http://hansj.dk

Fra : JensW

Dato : 29-05-02 21:36

Hej Carsten

Jeg har selv lige været igang med nyindkøbt (brugt) CV, som havde det samme
problem.
Det løses med et meget flot resultat med et midel der hedder SK 2000, som
kan købes ved
de fleste CV-forhandlere eller hos importøren, som henviser til nærmeste
forhandler
SK 2000 ApS
Hammeren 4, Tarp
6715 Esbjerg N
Tlf.: 75 16 77 87

Jeg bruger det både til at polere bil,cv, og ruder på cv

Jens R. Wienberg