Mohaa FPS !
Fra : Hagman

Dato : 28-05-02 22:54

Hej alle.

Jeg tror, MANGE vil vide om andre folks fps i spillet "Medal of Honor -
Allied Assault".
Men ikke bare hvilken som helst bane, næ nej, det skal være SinglePlayer på
Omaha Beach !

Så, fortæl om jeres PC, indstillinger i spillet, og giv os jeres fps på
OMAHABEACH !!!
Fortæl, hvad fps'en ligger på ca. i gennemsnit, til du er kommet op på
strandkanten, der hvor de springer hegnet.

Jeg starter:
Min PC er en 1 Ghz, 512 SD-ram, GeForce 2 TI 64 MB DDR Ram.

Alt er sat på MAX i spillet, og kører med opløsningen 1280x1024.
Min fps ligger på gennemsnit 10 fps.
....på de andre baner ligger den og svinger med ca. 40.

Hygge.

Med venlig hilsen,
Hagman

Fra : Wizeguy

Dato : 30-05-02 00:29

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message
> [...]

> Min fps ligger på gennemsnit 10 fps.
> ...på de andre baner ligger den og svinger med ca. 40.

I 1600x1200x32 ligger jeg på 20-30 FPS

P4 1.6@2.2GHz
512 MB RDRAM
GeForce4 Ti4400

På de andre baner ligger jeg på 50-100 FPS. Den ringere performance må
skyldes, at AI'en skal styre flere ting på en gang end nogen andre baner.

Anders

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 20-06-02 13:17

I 1024x768 og samme instillinger og med et Asus V8200 T2 deluxe får jeg
25FPS minimum. PC = AMD XP1800+,512mb ddr-ram, A7V266-E bundkort, Sb live
5.1 player.
-Niels-

Wizeguy <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3vdJ8.12622$N46.510082@news010.worldonline.dk...