Off Topic: Er der en der vil sælge mig Gol~
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 28-05-02 19:54

Jeg håber I vil bære over med mig mht den måske lidt off topic overskrift.
Jeg ville meget gerne have fat i den Golive som TDC lige nu kører med tilbud
på, men lige nu ville det slet ikke kunne svare sig for os at få Adsl selvom
jeg frygtelig gerne ville have det men jeg synes ærligt talt det er alt for
dyrt lige nu.

Tager man i betragtning at man nogle steder kan få Stofa for 200 i måneden
så virker det dyrt og der hvor vi bor kan man heller ikke få web-speed, så
hvis der er en som alligevel skifter og som ikke har noget at bruge Golive
til er jeg meget interesseret i at købe den.

Endnu engang beklager jeg hvis jeg har brugt den forkerte gruppe men jeg har
efterlyst den i privat.marked men jeg tror måske sandsynligheden er lidt
større her.

Dennis

--
Fjerne REMOVE ved svar

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-02 21:08

Tue, 28 May 2002 20:53:54 +0200, skrev "\(7000\) Dennis"
<cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk>:

>Endnu engang beklager jeg hvis jeg har brugt den forkerte gruppe men jeg har
>efterlyst den i privat.marked men jeg tror måske sandsynligheden er lidt
>større her.

Derfor berettiger det da ikke til at poste uønskede
køb/salg-indlæg i de almindelige debatgrupper.

Debatgrupperne ville blive ubrugelige, hvis de blev fyldt med
køb-/salg-/bytteindlæg.

<http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html>

Fut: news:dk.admin.netikette