Ny brænder
Fra : [8800]Me

Dato : 28-05-02 19:55

Jeg har sat min brænder i med power og IDE (ikke audio) Under "Denne
Computer" kan jeg ikke se den (ligesom midt CD drev)! Hvad mangler jeg? Jeg
har indstalleret Software!

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Madsen

Dato : 28-05-02 19:56

[8800]Me skrev:

> Jeg har sat min brænder i med power og IDE (ikke audio) Under
> "Denne Computer" kan jeg ikke se den (ligesom midt CD drev)! Hvad
> mangler jeg? Jeg har indstalleret Software!

<news:Xns921CABE4C573Fcopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk> og nævn
så evt. i det indlæg du sender til gruppen hvilket styresystem du
sidder med. Det er tit en ret vigtig faktor.

Madsen.

Fra : Seth

Dato : 28-05-02 20:50

> [...]

Ide kablet vender rigtigt? på visse modeller kan de vendes på begge måder.

Seth

Fra : Madsen

Dato : 28-05-02 20:55

Seth skrev:

> Ide kablet vender rigtigt?

Jeg ved det ikke.

> på visse modeller kan de vendes på begge måder.

Det er muligt.

Du svarer på det forkerte indlæg.

Madsen.

Fra : news.tiscali.dk

Dato : 28-05-02 20:56

JEg har før set at hvis plextools er installeret fucker det det hele
op...prøv uden:)

Fra : Deaster

Dato : 28-05-02 21:17

"[8800]Me" <real@-NoSpam-sleepy.dk> wrote in message
> Jeg har sat min brænder i med power og IDE (ikke audio)

Hvad mener du med ikke audio ?

> Under "Denne
> Computer" kan jeg ikke se den (ligesom midt CD drev)! Hvad mangler jeg?
Jeg
> har indstalleret Software!

Hvad for noget software har du installeret og har du husket at angive
master/slave, og finder bios brænderen?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : [8800]Me

Dato : 29-05-02 17:26

Det var IDE kablet som var en lille smule skæv. Nu virker den!

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail