Lyster Andersen og familie Lyster fra Fyn.
Fra : HC Christensen

Dato : 28-05-02 14:20

Jeg søger oplysninger ang. familie til Lyster Andersen og hans 1.
hustru Cathrine Marie Andersdatter. Han blev født 23/3 1802, og døde
10/1 1861, begge dele i Tommerup, Odense amt. Hun fødtes marts 1808 og
døde 7/2 1847, ligeledes Tommerup.
De blev gift 3/11 1832 i Tommerup, hvor følgende børn er fundet:
   a) Anne Lystersen, født og død 1833
   b) Anders Lyster, født 1834, flyttede til Als.
   c) Rasmus Christian Lyster, født 1836
   d) Anna Lystersen, født 1840.
I juni 1851 blev Lyster Andersen gift i Flemløse med Johanne
Jørgensdatter.
   1 datter fødtes maj 1853.

Af børnene kender jeg kun til Anders´s videre forhold. De andre
"forsvinder" for mig. Jeg har forsøgt mig med folketællinger og
familysearch m.m. på nettet, hidtil uden positivt resultat.

Mvh.
HC Christensen.