Skærm/ graffikkort/ bundkort problem!!! Hj~
Fra : jne

Dato : 27-05-02 21:55

Hej Ng!

Jeg har et problem med min ny indkøbte computer som jeg selv har samlet. Jeg
ved ikke hvor problemet ligger men skærmen tænder ikke hver gang automatisk!
Det er meget underligt fordi den tænder ca. 2/3 gange og det mest underlige
er at jeg intet har rørt i mellemtiden!

Håber i kan hjælpe mig med dette problem! I må meget gerne spørge hvis i
skal have specifikationer, jeg syntes nemlig det er svært at beskrive
fejlen!

MVH
JNE

Fra : Hagman

Dato : 28-05-02 23:14

Er der stik fra skærmen til PC'en til strøm ?