Qivitog - dansk film optaget i Grønland - ~
Fra : Michael [2800]

Dato : 27-05-02 21:34

Jeg er på jagt efter en dansk film fra 1956 som heder "Qivitog", som er
optaget i Grønland. Er der nogen herinde som ved hvor jeg kan få fingerne i
den?

/michael

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 28-05-02 17:42

Hej Michael

Da den hverken er udsendt på VHS eller DVD bliver det lidt svært men prøv at spørg hos produktionsselskabet Nordisk Film

http://www.filmidanmark.dk/spillefilm/qivitoq.htm

Mvh
Jørgen