Hej med jer
Dette indlæg er mest skrevet for at få luft for mine frustrationer som ADSL
kunde hos teledanmark.
Da der ikke er andre internet udbydere i mit område der tilbyder ADSL har
jeg valgt at få ADSL igennem Teledanmark. Efter at jeg i længere tid har
forsøgt at oprette en hjemmeside vha. support fra deres hjemmeside er jeg
nød til at skrive dette indlæg. For det første - det er yderst svært at
finde et sted på deres hjemmeside (
www.teledanmark.dk) hvor man kan få lov
at oprette sin egen hjemmeside. Når man så endelig finder siden der
beskriver hvordan man gør, så er et link til et sted hvor man så rent
faktisk opretter hjemmesiden. Dette link er ikke korrekt, men opasia (hvor
linket fører hen) foreslår en anden side. Her skal man bruge sit kundenummer
og password, og man føres til en side hvor der står noget i retning af: "her
kan du oprette din hjemmeside" - problemet er at det kan man bare ikke! Nå,
men så må man jo bare ringe til dem. En lang samtale får mig guided hen hvor
jeg skal, men flere gange endte de link som support medarbejderen giver mig
dødt, eller et sted hvor jeg burde kunne oprette en hjemmeside, men istedet
får en side som ikke virker.
Nu har jeg jo så surfet en del rundt på både teledanmark og opasias
hjemmeside, og de forekommer mig så rodede at det stort set ikke er muligt
at oprette sin egen hjemmeside uden at have en meget lang samtale med
support. Det er da for ringe! Det er ligesom om at de har vældig travlt med
at sælge deres abbonnementer (der er reklamer for ADSL stort set overalt på
deres hjemmeside), men når så man er hoppet på vognen så er man stort set
overladt til sig selv.
Oven i mine frustrationer over min hjemmesideoprettelse, kan jeg som
sidebemærkning sige at jeg har konverteret fra Telefona til TDC (for
overhovedet at få ADSL), hvilket har resulteret i dobbelt telefonregning,
lange samtaler med både TDC og Telefona (som i bund og grund er samme
selskab) uden resultat.
Talentløst!!!
Mvh. Rene