SOF2 hvor er mine fps?
Fra : Rasmus S

Dato : 27-05-02 18:59

Jeg har et mystisk problem med spillet.

Disken loader næsten konstant og jeg har max 5 fps.

System:

WinXP Home Edition, alt opdateret.
Athlon XP 1900+@2000+
MSI KT3 Ultra
512MB PC2700
GeForce4 Ti4200
Nvidia 28.32 drivere

Mvh

Rasmus S

Fra : Wizeguy

Dato : 27-05-02 21:39

"Rasmus S" <rasmusstubert@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har et mystisk problem med spillet.
>
> Disken loader næsten konstant og jeg har max 5 fps.

Har du defragmenteret din HD, og er DMA slået til?
Anders

Fra : Rasmus S

Dato : 27-05-02 22:47

"Wizeguy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote.

> Har du defragmenteret din HD, og er DMA slået til?

Ja det har jeg, og for at det ikke skal være løgn har jeg lige reinstalleret
XP.

Pludselig forekom det også i GTA3 hvor det hele tiden gav småryg i grafikken
pga. HD'en.

Jeg har som sagt reinstalleret, nyeste Via drivere inde, DX8,1, XP opdateret
til spidserne og Nvidia drivere 29.40.

Hvorfor kører den skide disk stadig mens jeg spiller? ... ARRRRGHHHHHH

Mvh

Rasmus S

Fra : Kasper Petersen

Dato : 28-05-02 10:35

"Rasmus S" <rasmusstubert@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
opdateret
> til spidserne og Nvidia drivere 29.40.
>
> Hvorfor kører den skide disk stadig mens jeg spiller? ... ARRRRGHHHHHH

Har du Office Xp installeret???

Fra : Rasmus S

Dato : 28-05-02 16:07

"Kasper Petersen" <fam-petersen2001@12move.dk> wrote.

> Har du Office Xp installeret???

Nej, jeg har intet installeret udover spillet og alle nye drivere.

Mvh

Rasmus