Geforce installations problem - HJÆLP
Fra : LKG

Dato : 08-12-00 19:18

Hej

Er lige blevet den "heldige" ejer af et geforce 2 V7700 GTS Agp kort m/32
ram.
Kortet sat i og en fejlmeddelelse, der kommer før windows (ME) overhovedet
er kommet igang: En blå skærm, hvor der står en enhed ikke kunne
initialiseres enten på grund af for lidt hukommelse eller for lille
swapdrev?
Geninstallation af windows og efter installation under første bootup samme
fejl. Jeg har 128 ram og mit bundkort burde kunne køre 4 x agp. Har en
partion på 10G - nu næsten tom - så det kan da dårligt være swapdrevet.
Jeg læse mailen ovenfor om en, der havde samme kort og en pentium II 450 -
det er min også - men det er da nogen gange lidt smart at være fremsynet, så
selvom man måske får en ydelse, der svarer til et MX kort, så kunne det jo
være man opgraderede sit bundkort inden længe )

Håber nogen kan hjælpe, da det er surt at måtte bruge en SVGA-driver i 16
farve på dette kort.

m.v.h.
LKG