P4 temperatur?
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 27-05-02 09:44

Ifølge ASUS PC Probe, er min CPU altid 40 grader varm. Både lige efter
boot, og efter 8 timers belastning*. Kan det passe, eller kan det være en
fejl i målingen?

Temperaturen i kabinettet svinger mellem 22 og ca. 36 grader.

System:
Asus P4S533
P4 1,8GHz nothwood, boxed

*) Jeg har ikke testet med fuld belastning, kun med alm. brug.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

"Det forstår jeg ikke, det burde virke." [TM]

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 27-05-02 10:06

Nej det passer ikke. Bruger du asus probe så er det nok den det klodser i
det. Prøv Motherbord monitor kaldes mbm http://mbm.livewiredev.com/

Mvh
Thomas

Fra : [5000] Bo

Dato : 27-05-02 10:17

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en meddelelse
> Ifølge ASUS PC Probe, er min CPU altid 40 grader varm. Både lige efter
> boot, og efter 8 timers belastning*. Kan det passe, eller kan det være en
> fejl i målingen?

Der er fejl i Asus Probe. Jeg har samme bundkort og den viser altid 40
grader.

Du kan hente den nye version her
http://cgi.asus.com.tw/cgi-bin/dl.asp?filename=misc/utils/probe21607.zip

Min temp. faldt lige 8 grader, så der skete lidt

Husk at afinstallere den anden først

mvh Bo

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 27-05-02 10:28

[5000] Bo skrev: (messageID:

> "Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en meddelelse
>
> Der er fejl i Asus Probe. Jeg har samme bundkort og den viser altid 40
> grader.

OK, tak. Det ser lidt bedre/troværdigt ud med .07 versionen af Probe :)