Skal i biffen for første gang i flrer år -~
Fra : Søren Rohde

Dato : 08-02-01 17:39

Hej med jer - håber på lidt hjælp.

Konen og jeg skal i biffen imorgen fredag, og har ikke været afsted længe.
Hvad kan anbefales? Det skal IKKE være danske film, men gerne noget med lidt
action - men frem for alt kvalitet (vil ikke spilde en god aften på noget
som Silent Movie). Har tænkt på Unbreakable, 6th day eller Cast Away. Er der
noget ved disse film, eller hvad bør vi vælge? Har hørt at Folketeatret er
bygget om, og vi vil gerne have en god lyd (som hjemme i stuen), hvordan er
lyden i Palads / FT i forhold til CineCity?

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Fra : Laa

Dato : 08-02-01 18:23

"Søren Rohde" <soren_rohde@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> noget ved disse film, eller hvad bør vi vælge?

Næh, det synes jeg personligt ikke. Nurse Betty kan anbefales. Hvorfor ikke
danske film, om man tør spørge, når der nu går flere rigtig gode danske film
i bio for tiden.

>Har hørt at Folketeatret er
> bygget om, og vi vil gerne have en god lyd (som hjemme i stuen), hvordan
er
> lyden i Palads / FT i forhold til CineCity?

Lyden er da udemærket i Folketeatret - men den sejeste lyd (thx) finder man
nu engang i CineCity, mener jeg.

God tur i biografen!

Fra : Jeanette Østerbæk

Dato : 09-02-01 11:45

"Søren Rohde" <soren_rohde@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Har tænkt på Unbreakable, 6th day eller Cast Away. Er der noget ved disse
> film, eller hvad bør vi vælge

I skal under alle omstændigheder ikke bruge penge på Cast Away, for så
bliver I skuffede. (Det er dyrt nok i forvejen). Jeg var selv i biografen i
søndags sammen med kæresten. Men det var sgu' en skuffelse. OK Tom Hanks
viste nogle talenter, men filmen var enormt langtrukken og kedelig.... Ikke
havd jeg havde regnet med, når man sige "Tom Hanks"...

Mvh Jeanette

Fra : Keld Petersen

Dato : 09-02-01 12:11

Her må jeg lige nedlægge en protestant. Jeg HADER og AFSKYR Tom Hanks, men
for en gangs skyld synes jeg faktisk han gjort et gedigent stykke arbejde.
Cast Away er en VIRKELIG GOD film. Men naturligvis ikke en actionfilm, som
Søren Rohde gerne vil se... måske ikke den rette film til din biftur, Søren,
men en GOD KVALITETSFILM...
....dette er naturligvis bare min mening... du er velkommen til at have
din...

Fra : N/A

Dato : 09-02-01 19:43

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 09-02-01 19:43

"Tenzel Kim" <tenz@worldonline.nospam.dk> skrev:

>Desuden havde jeg svært ved at forstå hvorfor det skulle tage ham 4 år før
>han lavede sit andet forsøg på at komme væk fra øen.

Det var, fordi han først efter de fire år fik fat i det ødelagte
toilet, som han lavede sejlet af.

Niels Søndergaard

Fra : N/A

Dato : 12-02-01 00:45

Fra : N/A

Dato : 12-02-01 00:45

Fra : N/A

Dato : 12-02-01 00:45

Fra : N/A

Dato : 12-02-01 00:45

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 12-02-01 00:45

"Tenzel Kim" <tenz@worldonline.nospam.dk> skrev:

SPOILER!!
..
..
..
..
..
..
..

..
..
..
..
..
..

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

>Derudover var jeg en smule skuffet over slutningen for at sige det pænt

Det var jeg til gengæld ikke, hvis det er scenen med Ray Liotta, du
snakker om. Jeg var uforberedt, og den kom helt bag på mig. Jeg har
ikke fået sådan et kick i en biograf siden dengang i Alien, hvor
monstreret kom ud af maven på John Hurt.

Også den sidste (hånden) kom bag på mig. Det kan man sgu da kalde
kærlighed!

Jeg synes, Hannibal er et mesterværk. Julianne Moore er langt bedre
end Jodie Foster, og Hopkins overgår klart sig selv. Fotograferingen
er formidabel, men Ridley Scott er jo også gammel cinematograf.
Niels Søndergaard

Fra : Tenzel Kim

Dato : 12-02-01 08:07

> Jeg synes, Hannibal er et mesterværk.

Ja, sådan er vi jo heldigvis så forskellige

Tenz.