hoteller autostrada
Fra : Jesper & Britta Munk

Dato : 26-05-02 19:42

Vi er en familie der skal på bilferie til Italien.
Vi plejer at køre lige igennem når vi kører syd på, men alderen er begyndt
at trygge så vi vil gerne have en overnatning på vejen. Mit spørgsmål er om
der findes nogle billige hotelkæder, til en hurtig overnatning i nærheden af
autostraden. Jeg har hørt at der findes en kæde ved navn Formula 1, men de
findes såvidt
vides kun i Polen Italien og Frankrig.

Mvh.
Jesper Munk

Fra : Thomas Krath

Dato : 26-05-02 19:53

> kæde ved navn Formula 1, men de findes såvidt
> vides kun i Polen Italien og Frankrig.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Nixen.. holder ikke.

Du kan lave en online reservation på deres hjemmeside:

http://www.hotelformule1.com/

--
Mvh/Thomas Krath
http://tkrath.dk

Fra : Lars H. Jørgensen

Dato : 26-05-02 22:07

Der findes også et andet

www.etaphotels.com

Også i tyskland, bla 2 stk mellem nurnber og munchen

mvh
Lars

Fra : Mark Beaumont

Dato : 26-05-02 21:02

Jesper & Britta Munk <munken@tdcadsl.dk> skrev:
> [...]
> overnatning i nærheden af autostraden. Jeg har hørt at der findes en
> kæde ved navn Formula 1, men de findes såvidt

Jo, Formule 1 hotellerne findes også i Tyskland, men kun i begrænset
omfang. De 9 tyske F1 hoteller som findes, ligger fortrinsvis i det nordlige
Tyskland.
Priserne ligger på ca. 150-250 kr. pr. værelse for 1 nat, uafhængigt af hvor mange
personer som bor på værelset (der må dog max. bo 3 )
Værelserne er uden bad og toilet, som dog findes på gangen.
Morgenmad koster ca. 35 pr. person.
http://www.hotelformule1.de

Desuden findes der i Tyskland 59 Etap hoteller, de er bygget og indrettet på stort
set samme måde som F1 hotellerne.
Priserne ligger på ca.200-400 kr. pr. værelse for 1 nat, afhængigt af hvor mange
personer som bor på værelset (max. 2-4 afhængigt af hotel).
Der er bad, toilet, håndvask, tv og vækkeur på alle værelser.
Morgenmad koster ca. 35 pr. person.
http://www.etaphotel.de

Personligt syntes jeg det er hyggeligere, at køre fra motorvejen, når
man syntes det er tid, og så finde et lokalt gasthaus eller "zimmer frei".
De er ikke svære at finde, og de koster ca. det samme som de nævnte hoteller.

Du kan også kaste et blik på
http://www.autobahn-hotel.com
http://autobahn-hotel-motel.de

Eller finde et hotel i det område hvor vil overnatte med
http://www.shellgeostar.dk/share

Vh Mark