Kabinet hvor det primært er HD's der skal ~
Fra : Klaus G.

Dato : 26-05-02 19:04

Hej.

Jeg er på udkig efter et kabinet, hvor det kun er diske som skal være i det.
Det er til en filserver. Jeg har været på edbpriser og kigge, der var et fra
chieftech, det er godt nok til 2motherboard, hvilket også godt kan bruges,
ulempen er bare at kabinettet koster den nette sum af 8000kr. hvilket jeg
synes er alt for meget. Jeg har så set på www.studiedata.dk at de har et
netserver kabinet, http://www.studiedata.dk/product.asp?product=112&page=1
det er sådan nogenlunde det koster 2600kr. men det er uden PSU, og så er der
kun plads til 6 Diske, skal man have flere skal man til at købe skinner til
de, hold nu fast, 8stk 5¼" pladser. jeg skal jo kun ha plads til ét cd-rom
drev, og det behøver jo ikke engang at sidde i permanent, så derfor synes
jeg heller ikke dette kabinet kan bruges. jeg har overvejet at smide det
hele i en træskasse, men jeg vil gerne ha det ser lidt godt ud. Har trods
alt en sølv farvet skærm, kabinet, mus, og gennemsigtigt keyboard med
glowwire i.

Så er der nogen af jer der kender nogen som sælger nogle gode kabinetter,
hvor der bare skal være plads til HD's?

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Klaus G.

Dato : 26-05-02 19:24

Typisk mig, jeg søgte på edbpriser på 301-?w der var ikke ret mange, søger
man så der ingen limit er på PSU kommer der en del. Men i er stadig
velkommen til at komme med jeres mening om et kabinet...

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Ole & Christina

Dato : 26-05-02 19:51

Ville det ikke være en ide at bygge et selv?
Du kan så slagte et par "no-name" kabinetter for at få drevpladser nok?
Hvis du ikke er den store pladebukker, kan MDF plade bruges.

Mvh Ole S

Fra : Klaus G.

Dato : 26-05-02 21:41

> Ville det ikke være en ide at bygge et selv?
> Du kan så slagte et par "no-name" kabinetter for at få drevpladser nok?
> Hvis du ikke er den store pladebukker, kan MDF plade bruges.

hehe :)
men som sagt vil jeg gerne have at det ser lidt godt ud, ellers kunne jeg
bare ha brugt en ølkasse jo :)

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-05-02 21:46

Hvis jeg ikke skal have nogle 5 1/4" drev i kan jeg have ca 20 3½" enheder
plus strømforsyning og motherboard...

http://www.dhd.dk/computer/koeling.htm

(billede nr 2 er beskåret i toppen, der er masser af plads over
strømforsyningen, se billede nr 1)

http://www.proconsult.dk/katalog/komp/komp-div/kab-case/kab-da01w.html
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : kfc

Dato : 27-05-02 02:18

> Så er der nogen af jer der kender nogen som sælger nogle gode kabinetter,
> hvor der bare skal være plads til HD's?

kender ikke til dette, men er SQ nyforelskede idet

http://asp.webconsult.dk/privat/vareinfo.asp?VareID=85

K :)