Good bye
Fra : x Vuf x

Dato : 26-05-02 17:22

Ja nu framelder jeg altså denne gruppe!
Det er ikke til at holde ud, at der findes
så mange dumme personer.
Som seriøs opdrætter, ønsker man ikke at lave
flere hunde, hvis man læser med her!
Hver gang man kommer med et seriøst råd eller
lign., bli'r man sparket ned i støvet af de
"frelste" og de selvbestaltede "netbetjente"!

Nu ka' I ha' "jeres" gruppe for jer selv!

--
Mvh Sonja P. nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 26-05-02 17:34

"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> lign., bli'r man sparket ned i støvet af de
> "frelste" og de selvbestaltede "netbetjente"!
>
> Nu ka' I ha' "jeres" gruppe for jer selv!

og ????? jeg synes faktisk det er nogen tid siden jeg har set et af
dine indlæg her i gruppen og jeg har helt sikkert undret mig over
hvorfor ... men det er så en anden sag .. det der undrer mig lige nu
er blot at du på ovenstående måde pludselig farer op og uddeler en
masse meget hårde vink med en vognstang uden at der for mig egentlig
er nogen synlig grund til det , for der kan da umuligt være nogen der
har tisset på din sukkermad når ikke du har haft indlæg der kunne give
anledning til det ...

Men valget med at forlade gruppen er dit og det må vi andre så bare
til efterretning ..

Smil fra Ami