Detonator Drivere!?
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 26-05-02 16:24

Hejsa.

Dette spørgsmål har sikkert været oppe og vende masser af gange, men efter
at have gennemset denne gruppe har jeg ingen brugbare svar fundet.

Jeg har et ASUS GF2 Ti Deluxe 32 MB DDR. Med dette kort fulgt der en cd med
drivere som jeg har installeret. Efterfølgende har jeg tjekket om der på
ASUS's hjemmeside sku være nyere drivere til dette kort, men det var der
ikke.

Jeg har så set flere og flere tale/snakke/skrive om disse detonator drivere,
men jeg aner ikke hvad det vil gøre for mig, dvs. mit gfx kort og dets
præstationer.

Er der nogen der kan hjælpe lidt med dette?
Kan jeg få noget ud af installere f.eks. Detonator 4 29.40?

/Kenneth

Fra : Øistein Wind

Dato : 26-05-02 20:55

> Jeg har så set flere og flere tale/snakke/skrive om disse detonator
drivere,
> men jeg aner ikke hvad det vil gøre for mig, dvs. mit gfx kort og dets
> præstationer.

Detonator driverne er drivere til grafikkort med nvidias gforce chips i. Man
får som regel højere ydelse med de nyeste drivere fra nvidia. Nyeste version
er 28.32, og kan hentes fra www.nvidia.com.

Øistein

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 28-05-02 21:15

Øistein Wind wrote:

> [...]
> får som regel højere ydelse med de nyeste drivere fra nvidia. Nyeste version

men de eneste tidspunkter der er hastigheds forøgelser er ugen før ATI
lancerer deres kort, så de kan stjæle alt opmærksomheden.. :)

alle de andre inkrementale opdates kan jeg ikke anbefale mm. du har et
specifikt problem i et spil, du ved er blevet løst i en nyere driver..

venlig hilsen
Dennis