Andet multimedie
bentjuul 3670
Jewel Cases
Fra : Peter

Dato : 26-05-02 12:44

Hej

Når man har brændt en CD skal man jo ofte have udprintet en ryg til CD'en.

Jeg har forsøgt med skabeloner til Photoshop, men søger noget der er mere
automatiseret.

Dvs. at jeg angiver teksten til ryggen og programmet så selv finder ud af at
denne tekst skal bruges på begge rygge og derfor spejles på den ene.

Samtidigt skal det være muligt at udprinte cut-lines, hvilket de fleste
programmer ikke kan da de forventer man anvender forskåret papir.

Kender I et simpelt og billigt program til dette?

Jeg har efterhånden forsøgt mig med et utal, men de kan ikke helt det jeg
ønsker.

Hilsen Peter

Fra : itgrafen

Dato : 26-05-02 13:57

> [...]
af at
> denne tekst skal bruges på begge rygge og derfor spejles på den ene.

Hej Peter

Der findes en action/handling til Photoshop som kan gøre de ting du
skriver.
Du kan få Photoshop til at gøre tingene automatisk for dig.

sig til hvis jeg skal sende dig den handling

venlig hilsen
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-05-02 16:59

> [...]
> skriver.
> Du kan få Photoshop til at gøre tingene automatisk for dig.
>
> sig til hvis jeg skal sende dig den handling

Den vil jeg da i hvervtilfælde gerne se/have! (har PS5.0)

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Polle

Dato : 26-05-02 19:35

Passer den også til psp7.0
hilsen polle

Fra : itgrafen

Dato : 26-05-02 20:59

Hej Polle

Jeg ved desværre ikke om den virker i psp, da jeg selv kun bruger
Photoshop.
Men har du lyst til at teste det, vil jeg gerne sende til dig også.

venlig hilsen
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Polle

Dato : 28-05-02 18:12

Hej Dorthe
Det må du godt.
til polle@jagt.dk

Fra : Leony

Dato : 27-05-02 06:42

"Peter" <no_spam@no.where> skrev i en meddelelse

> Kender I et simpelt og billigt program til dette?

CD Box Labeler Pro kunne være en mulighed:
http://www.gpsoftuk.com/download/link_cdbox.html

Hvis det skal være lidt dyrere så er CDRlabel et glimrende program:
http://www.ziplabel.com/cdrlabel/

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Lars Nedergaard

Dato : 27-05-02 13:00

> SNIP
> Jeg har efterhånden forsøgt mig med et utal, men de kan ikke helt det jeg
> ønsker.
>
> Hilsen Peter

På Alt Om Date cdrommer er der et gratis cd label program
som kan gøre det du efterlyser, ikke særligt avanceret men er udmærket.
mener det hedder CDLabel Creator
Lars