ati radion 8500 hænger ved afspilning af d~
Fra : sjyden

Dato : 26-05-02 11:08

system win98
driver via 4.1 4.38
ati driver 4,13,01,9031
msi bundkort MS-6380 bios V1,90
cpu atlon 1000mhz

ati radion 8500 hænger ved afspilning af divx film

har prøvet med nyre driver

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 26-05-02 12:26

sjyden wrote:
> system win98
> driver via 4.1 4.38
> ati driver 4,13,01,9031
> msi bundkort MS-6380 bios V1,90
> cpu atlon 1000mhz
>
> ati radion 8500 hænger ved afspilning af divx film
>
> har prøvet med nyre driver

måske du skulle undersøge noget andet end dit grafik kort.. man skal
ikke tro på alle de rygter man hører.. specielt ikke når de kommer fra
konkurrentens lejr.. :)

Fra : Sam

Dato : 26-05-02 17:24

hvad mener du med konkurrentens lejr
Nevermind det.
Mit system ligner dit meget,dog kører jeg med win2k istedet
cpu athlon 1,4 Ghz
512 mb pc2100 ram
msi MS-6380 bios V1,90
samme via driver
Ati Radeon 8500,men med drivere herfra http://www.rage3d.com/ istedet .
Her kan du også finde lidt guf til Ati kortet
http://www.tweakup.dk/drivers/ati.htm

mvh Henrik

Fra : sjyden

Dato : 26-05-02 18:25

nu går skærmen også i sort under brug i windows

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 01-06-02 17:24

sjyden wrote:
> nu går skærmen også i sort under brug i windows
>
> "sjyden" <mmsjyden@mail.dk> skrev i en meddelelse

dit motherboard er problemet.. MSI er noget lort.. jeg anbefalte en
ven at købe et Asus A7V266-E da han skulle have ny computer.. så
valgte han istedet at spare 200kr på MSI boardet istedet.. BIG
MISTAKE.. hans computer fryser hele tiden og har spontane reboots..
ligesom deres aller første athlon board.. (som jeg købte, fordi jeg ikke
kunne vente på Asus boardet) ser ud til de holder deres standard.. som
er ufattelig lav

Fra : Sam

Dato : 01-06-02 19:19

Nå??
jeg har et MSI kort og min fryser ikke eller hakker ved afspilning af DivX
film.
MSI er dog ikke bedste,det giver jeg dig ret i.Men hakken i DivX kan sq oxo
skyldes andet en bundkortet

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 02-06-02 11:17

Sam wrote:
> [...]
> film.
> MSI er dog ikke bedste,det giver jeg dig ret i.Men hakken i DivX kan sq oxo

ja, det kunne. fx. en alt for varm processor.