Dial up slutter efter 60 minutter
Fra : Dopedog

Dato : 25-05-02 19:31

Jeg har en dial-up forbindelse og den virkede fint indtil jeg installerede
Windows XP UK Home Edition.

Nu bliver jeg disconnected efter at ha' været på nettet i 60 minutter
præcist ... hvad kan problemet være?

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Lenny

Dato : 25-05-02 21:22

> Nu bliver jeg disconnected efter at ha' været på nettet i 60 minutter
> præcist ... hvad kan problemet være?

Har du ISDN og et TDC internet abo? I så fald, så kontakt lige kundeservice
på 80808035, så kan de fortælle dig hvad der kan gøres. Det er åbenbart en
fejl, som mange TDC kunder med ISDN oplever efter noget opgradering på
centralen.

_________________
Med Venlig Hilsen
Lennart Jørgensen
lennart@_nospam_os.dk

Mangler du spænding??? Oddset på nettet!!!
Klik her: http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=127972

Fra : Dopedog

Dato : 25-05-02 23:04

Yup det har jeg ... og det vil jeg så gøre :)

Tusind tak!

-Ronnie

Fra : Knud Madsen

Dato : 26-05-02 13:34

Hej jeg har haft nøjagtig samme problem, gik ind i TDC Telebutik og fik
bytted min NT-Boks og EiconDiva Modem til et miniVigor system vederlagsfrit
og nu kører det OK igen
Hilsen Knud

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-05-02 22:14

"Knud Madsen" <k_r_madsen@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
fik
> bytted min NT-Boks og EiconDiva Modem til et miniVigor system

Sætter man protokollen til f.eks. v110 istedet for PPP/mlppp, så ryger
den af efter 60 minutter. Jeg vil gætte på at da du installerede
vigoren satte du den til en anden protokol end divaen.

/Sune