TDC og norton personal firewall
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-02-01 15:06

Hejsa,

Nu kan man dl npf fra opasias sider, der står det er et krav at man har et
opasia abbo... Det har jeg, har også en adsl forbindelse hos dem, Bruger den
dog ikke og så kan jeg ikke dl, men det står der intet om nogle steder at de
ip tjekker .. ringe.. og appr ringe kan man ikke komme igennem til
kvindeservice...

Øv

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-02-01 16:50

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> wrote in message
> [...]
de
> ip tjekker .. ringe.. og appr ringe kan man ikke komme igennem til

Hvis der er en der har en td forbindelse de bruger, gider i så ikke maile
mig eller smide den i dk.binaer tak

Flemming

Fra : Christian Andersen

Dato : 09-02-01 10:30

Flemming Lynggaard made me read this:

>Hvis der er en der har en td forbindelse de bruger, gider i så ikke maile
>mig eller smide den i dk.binaer tak

I think not...

Men det eneste du sådan set skal gøre er at onlineregistrere dit
abonnement.

Gå ind på <http://www.onlinereg.dk/> og gå i gang.

Ca. en halv time efter kan du downloade alt det du vil.

--
Christian

"f eller ej, jeg er blot en tastespasser" - Onanym

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 09-02-01 10:32

"Christian Andersen" <chran@chran.dk> wrote in message
> [...]
> abonnement.
>
> Gå ind på <http://www.onlinereg.dk/> og gå i gang.
>
> Ca. en halv time efter kan du downloade alt det du vil.

nøø ikke hvis jeg ikke kommer med en tdc ip... og det gør jeg ikke selvom
jeg er kunde hos dem.. bruger ikke deres forbindelse til dl...

/F

Fra : Christian Andersen

Dato : 09-02-01 10:54

Flemming Lynggaard made me read this:

>nøø ikke hvis jeg ikke kommer med en tdc ip... og det gør jeg ikke selvom
>jeg er kunde hos dem.. bruger ikke deres forbindelse til dl...

Ok.

Undskyld jeg spørger dumt, men hvad bruger SÅ forbindelsen til? Du
skrev i dit første indlæg at du havde ADSL hos TDC.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 09-02-01 16:14

> Flemming Lynggaard made me read this:

> Ok.
>
> Undskyld jeg spørger dumt, men hvad bruger SÅ forbindelsen til? Du
> skrev i dit første indlæg at du havde ADSL hos TDC.

Helt ok, bruger den ikke, har også adsl hos cc og den er noget hurtigere
Men derfor er jeg jo stadig tdc kunde og burde kunne dl men det må jeg
åbenbart ikke og jeg gider ikke til at installere atm kort osv igen.

Mvh

Flemming