HARDDISK
Fra : Rune Sørensen

Dato : 25-05-02 09:49

Hej! Jeg skal have mig en 60 GB harddisk til en god pris i forhold til
ydelse... Hvad vil i anbefale?

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 25-05-02 10:02

"Rune Sørensen" <skumpose2000@hotmail.com> skrev..."

> Hej! Jeg skal have mig en 60 GB harddisk til en god pris i forhold til
> ydelse... Hvad vil i anbefale?

Seagate Barracude IV 60 gb ... siger ikke en lyd og ydelsen ligger helt i
top!

mvh

Peter Farsinsen

Fra : news.tiscali.dk

Dato : 25-05-02 11:19

Barracudaen har en lidt længere søgetid end f.eks.Maxtor og IBM, som begge
har en søgetid på 8,5ms mod 9 hos barracuda.

Tilgengæld skulle der være mange fejl i IBM 60GXP og 75GXP.

Barracudaen er nok det bedste valg hvid du vil have en til gode penge, som
er hurtig,stabil og stille.

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 25-05-02 13:07

> Barracudaen har en lidt længere søgetid end f.eks.Maxtor og IBM, som begge
> har en søgetid på 8,5ms mod 9 hos barracuda.

Helt ærligt... et ½ millisekund?? Det er nok ikke det der skal afgøre om det
bliver den eller ej.

/T

Fra : Seth

Dato : 25-05-02 12:12

"Peter Farsinsen" <spam@farsinsen.dk> skrev i en meddelelse

> Seagate Barracude IV 60 gb ... siger ikke en lyd og ydelsen ligger helt i
> top!
>
> mvh
>
> Peter Farsinsen

Helt enig med Peter der! Den harddisk sparker for vildt!!
Bedste og mest lydløse jeg har haft til dato.

Mvh

Seth

P.S. Alt andet ville være spild af penge

Fra : Keld Villadsen

Dato : 25-05-02 14:05

Jeg er nu ikke utilfreds med min
Western Digital 100GB WD1000JB-32WE0
Kanonhurtig 8 mb cache etc..

Keld

Fra : Martin K

Dato : 25-05-02 12:22

Peter Farsinsen wrote:
> "Rune Sørensen" <skumpose2000@hotmail.com> skrev..."

> Seagate Barracude IV 60 gb ... siger ikke en lyd og ydelsen ligger
> helt i top!

Jeg har præcis denne disk, og det er nok den bedste og mest lydløse disk jeg
har haft. Den er perfekt! Køb den!!!

--
Martin K

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 25-05-02 12:55

Peter Farsinsen wrote:
> "Rune Sørensen" <skumpose2000@hotmail.com> skrev..."

> Seagate Barracude IV 60 gb ... siger ikke en lyd

Enig. Det er _meget_ støgsvag.

> og ydelsen ligger helt i top!

Af hvad? Faktisk er de fleste andre konkurrerende diske hurtigere. Det
betyder dog ikke at den er langsom.

Rune, jeg synes du skulle kikke lidt i news:dk.edb.hardware.drev Der vil
du kunne finde flere indlæg om harddiske.

--
Lars

OutlookExpress-bruger? Kik lige her.
http://jump.to/oe-quotefix/

Fra : Kasper Petersen

Dato : 25-05-02 15:48

"Rune Sørensen" <skumpose2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej! Jeg skal have mig en 60 GB harddisk til en god pris i forhold til
> ydelse... Hvad vil i anbefale?

Har også selv en Barracuda IV 60 GB. Total lydløs, hurtig og stabil.

Fra : Rasmus S

Dato : 25-05-02 16:25

"Rune Sørensen" <skumpose2000@hotmail.com> wrote.

> Hej! Jeg skal have mig en 60 GB harddisk til en god pris i forhold til
> ydelse... Hvad vil i anbefale?

Seagate Barracuda IV. Kører selv med en 80GB ... dejlig disk.

Mvh

Rasmus S

Fra : Martin K

Dato : 25-05-02 16:45

Rasmus S wrote:
> Seagate Barracuda IV. Kører selv med en 80GB ... dejlig disk.

Specielt efter processoren også kører Godt du fik den til at virke
igen...

--
Martin K

Fra : H.C. Bruus VACC-DK