To opslag til download
Fra : Jette

Dato : 25-05-02 09:10

Så er der to opslag der kan downloades.....

Det ene er Mette Svangren's "Killinger sælges".

Det andet blev jeg inspireret til at lave efter at have læst Marianne
Hellemoses indlæg i tråden "Vi drukner...", hvor hun bl.a. skriver "Så skal
vi ikke lade denne sommer blive den hvor vi for alvor vil gøre en forskel,
for KATTENES skyld".

Det blev til et "Har du fodret en sommerhuskat?" -opslag, der forhåbentlig
kan give nogen noget at tænke over.

Derudover har jeg lavet et banner, som kan ses på forsiden af vores
hjemmeside. Det er hensigten at I kan kopiere banneret og lægge den på Jeres
egne hjemmesider. Den kan så bruges til at linke til en artikel om emnet I
selv har skrevet på Jeres egen hjemmeside, eller I kan linke til en udvalgt
artikel på dk-fritid-dyr-kat. Jeg er leveringsdygtig i alle baggrundsfarver,
hvis nogen ønsker en anden farve end hvid.

Mettes opslag kan hentes her:
Word 2000 http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/killinger_til_salg_word2k.zip
PDF http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/killinger_til_salg_pdf.zip
RTF http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/killinger_til_salg_rtf.zip

Sommerhuskat-opslaget kan hentes ved at klikke på banneret på vores
hjemmeside.

Hvis nogen har problemer med zippede filer, kan de rekvireres i ukomprimeret
tilstand ved at skrive til mig privat på jni@omnix.dk.

Mvh. Jette
- i håb om at Mette's killinger får kærlige hjem, og vi i løbet af sommeren
kan gøre en forskel for de hjemløse.

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Kate

Dato : 25-05-02 13:09

Flot arbejde, Jette. Jeg har allerede udskrevet den om sommerhuskattene
og har planlagt at lave kopier på arbejdet og hænge dem op strategiske
steder.
Den om Mette Svangrens killinger er også flot, men jeg tror ikke lige
jeg kender nogen som vi tage fra Københavnsområdet til Jylland for at
hente en kat Håber dog fortsat at de får gode blivende hjem.

Kate

Fra : Jette

Dato : 25-05-02 17:26

"Kate" skrev:
> Flot arbejde, Jette. Jeg har allerede udskrevet den om sommerhuskattene
> og har planlagt at lave kopier på arbejdet og hænge dem op strategiske
> steder.

Det lyder godt... jeg har tænkt mig at gøre det samme på mandag. Hvis de
andre også gør det, må det da have en effekt

> Den om Mette Svangrens killinger er også flot, men jeg tror ikke lige
> jeg kender nogen som vi tage fra Københavnsområdet til Jylland for at
> hente en kat Håber dog fortsat at de får gode blivende hjem.

Hæ-hæ ... det skal du ikke sige - Mine katte er fra Bjerringbro, hihi! Så du
kender mig
Well, okay - godt nok skulle vi derover alligevel 2. juledag, fordi vi
skulle besøge min moster og Onkel i Vejle... men min kæreste eeeeelsker at
køre bil, og finder de værst tænkelige undskyldninger for at få lov at køre
langt, så vi havde såmænd nok gjort det alligevel

Mvh. Jette

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 25-05-02 17:54

"Jette" <jni@omnix.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der to opslag der kan downloades.....
>

> Sommerhuskat-opslaget kan hentes ved at klikke på banneret på vores
> hjemmeside.

Synes det er alletiders ide at der er taget initiativ til noget sådant
og jeg hænger den mega gerne op her i Ribe .. men netop fordi det
drejer sig om sommerhuskatte og der jo i en stor del af de sommerhuse
der udlejes også bor tyskere synes jeg man måske skulle lade
skrivelsen om sommerhuskatte oversætte til tysk og i
sommerhusområderne i al fald hænge både den tyske og den danske udgave
op .. dette forslag stillet både af en veninde jeg har der kun læser
men ikke skriver i nyhedsgrupper og af mig ..

Hav en godaften hils fra Ami

Fra : Jette

Dato : 25-05-02 21:16

"Anne-Marie Prange Madsen" skrev:
> [...]
> op .. dette forslag stillet både af en veninde jeg har der kun læser
> men ikke skriver i nyhedsgrupper og af mig ..

Til Jeres orientering, kan jeg fortælle at Anne-Marie er gået i gang med at
oversætte opslaget til tysk, hvilket jeg synes er en rigtig god idé med
tanke på at der er mange tyskere i de danske sommerhusområder.

Jeg håber at mange af Jer ... især Jer der bor i nærheden af
sommerhusområder, vil hænge opslaget op.

Den tyske version vil være tilgængelig, mandag, tirsdag eller onsdag i næste
uge... jeg giver besked herinde når den er klar til download.

Mvh. Jette

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 03-06-02 11:11

> [...]
med
> tanke på at der er mange tyskere i de danske sommerhusområder.

Ja og den endelige tyske udgave er meget forsinket sendt til Jette
lørdag og jeg håber da du har fået den Jette ellers må du lige sige
til ...

havengoddaghilsfra Ami

Fra : Katrine Nederby

Dato : 25-05-02 23:48

Hej Jette.

Jeg har downloaded begge dele. Killingeopslaget kommer op flere
steder; -Også på Horsens-kanten. Og jeg har desuden tilladt mig at lægge det
på min egen hjemmeside. Der er link til det fra både forsiden og fra
killingesiden. -Så bliver den da brugt til noget fornuftigt, når nu mine
egne katte ikke kunne finde ud af det *G*. -Men Mette: Jeg synes ikke, at
jeg sådan bare uden videre ville smække din mail adr. og tlf. nr. på min
hjemmeside, så det har jeg altså fjernet og istedet skrevet, at jeg
formidler kontakten: -Er det ok? Og må jeg evt. nuppe et af billederne fra
Webshots og lægge det på?
-Og Marianne (hvis du ser det her): Jeg vil meget gerne også gøre lidt
reklame for Tortie + børn, hvis du har lyst til at skrive et par ord om dem?

Jeg har allerede tvunget alle på mit arbejde til at læse Kattens Værns
folder om sommerhuskatte, så de bliver nok trætte af mig, hvis jeg kommer
med endnu en formaning. Men jeg overvejer om ikke de omkringliggende
kolonihaver kunne have glæde af dit opslag. De ser jo nogenlunde de samme
problemer med herreløse katte som sommerhusområderne

Mange hilsner
Katrine
Beydana Burmesere
http://pandoras_burmese.tripod.com

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-05-02 06:13

Hej Katrine
Jo jeg har set det og jeg skal nok skrive lidt til dig

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk