Billetter til Elton John
Fra : Morten Hjuler

Dato : 24-05-02 13:02

Hej!

Jeg har 4 billetter til Elton John i Parken fredag 31/5-2002 kl. 20.00
til salg.

Byd!

Forbeholder mig ret til ikke at sælge og bla bla bla!

/Morten Hjuler

Fra : nikolaj borg

Dato : 24-05-02 13:14

Morten Hjuler wrote:

> Jeg har 4 billetter til Elton John i Parken fredag 31/5-2002 kl. 20.00
> til salg.

Godt for dig. Prøv i dk.marked.privat.musik som er hjemsted for den slags.

> Byd!

Hvorfor beder du folk om at byde? Tror du da ikke, at du kan opnå
købsprisen? For du bedriver vel ikke sortbørshandel?

/Nikolaj

Fra : Aston Villadsen

Dato : 24-05-02 13:55

On Fri, 24 May 2002 14:14:11 +0200, "nikolaj borg"
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote:

>Hvorfor beder du folk om at byde? Tror du da ikke, at du kan opnå
>købsprisen? For du bedriver vel ikke sortbørshandel?

Der er ikke udsolgt, så det må vist være det første...

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-05-02 15:33

Køb og salg er ikke velset her i gruppen. Brug en markedsgruppe !

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Morten Hjuler