Soundblaster live og Aopen I/O frontpanel
Fra : Christoffer Olsen

Dato : 24-05-02 08:28

Dav

Jeg har lige fået fingre i et USB + audio frontpanel til mit Aopen
H600 kabinet, nu vil jeg gerne forbinde audio-stikkene i frontpanelet
til mit Soundblaster Live! kort.

Jeg har været inde i manualen for at se hvad der er hvad på Audio EXT
på lydkortet, men jeg er ikke helt med på hvad jeg skal gøre.

Er der nogen her i gruppen, der har fået det til at virke?

Der sidder et stik på mit bundkort, men hvis jeg bruger det får jeg
vel kun lyden fra onboard lydkortet?

Christoffer Olsen

"Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure"