VAR fra HTML til PHP
Fra : Kasper B. Rasmussen

Dato : 24-05-02 00:32

Hejsa..

Jeg har lavet en side hvor jeg bruger link , og fomularer som sender
variabler til PHP.. men jeg har oplevet noget spøjst.. jeg havde lavet
hjemmesiden færdig og brugt følgende funktioner:
Variablen var tilgængelig når man benyttede linket, lokalt, men da jeg lagde
den ud på en server(webhotel), og da der var gået nogle uger, virkede det
pludseligt ikke mere. man kan godt se variablen i adressefeltet men det er
som om PHP ikke kan få fat i den..

Er der nogen som kender til dette eller har en løsning vil jeg gerne høre
fra dig..!

Mvh. Kasper B. Rasmussen
k.birk@email.dk
www.kbirk.dk
ICQ: 57859508

Fra : Kasper B. Rasmussen

Dato : 24-05-02 00:34

Siden kan ses på:
www.kbirk.dk/b70

Fra : Tommy Gildseth

Dato : 24-05-02 03:20

"Kasper B. Rasmussen" <k.birk@email.dk> wrote in message
> Siden kan ses på:
> www.kbirk.dk/b70

Ta en kikk på:
http://www.php.net/manual/en/language.variables.predefined.php

Les spesielt boksen nesten øverst på siden, hvor det står "Warning"

--
Tommy Gildseth
AKILI AS

Fra : Lars Petersen

Dato : 24-05-02 08:37

> [...]
> pludseligt ikke mere. man kan godt se variablen i adressefeltet men det er

<?php
echo $_GET['var'];
?>

Sådan :) Det er sikkert den nye PHP - din ISP har ikke sat register_globals
til...

--
-
Lars