tdc Bredbånd problemmer med nyhedsgrupper
Fra : danni plougmann

Dato : 23-05-02 23:26

1 forsøg

ind imellem når jeg skriver en besked eller svare på en besked
i diverse nyhedsgrupper så dukker den aldrig op

hvad skyldes det
har tdc bøvl med newsserverne nogen gange

håber den her kommer igennem
jeg poster den 3 gang i samme tråd for at se om det går igennem

/danni plougmann

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-05-02 00:27

Fri, 24 May 2002 00:26:02 +0200, skrev "danni plougmann"
<danni.plougmann@tdcadsl.dk>:

>ind imellem når jeg skriver en besked eller svare på en besked
>i diverse nyhedsgrupper så dukker den aldrig op

Brug dtext.news.tele.dk til tekstgrupper, den er hurtigere og
ikke belastet af binært snask.

Iøvrigt, hvis du har spørgsmål om TDCs newsserver, så er du bedre
hjulpet i news:tele.internet.news-service.

Fra : Dan

Dato : 24-05-02 02:18

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Brug dtext.news.tele.dk til tekstgrupper, den er hurtigere og
> ikke belastet af binært snask.
> --------------------------
"Snask" hvilket dejligt værdiladet ord ,du der for afleveret.

Fra : TBC

Dato : 25-05-02 19:15

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> ind imellem når jeg skriver en besked eller svare på en besked
> i diverse nyhedsgrupper så dukker den aldrig op
>
> hvad skyldes det
> har tdc bøvl med newsserverne nogen gange

Der er min oplevelse når jeg er hjemme og besøge de gamle og dermed bruger
news.tele.dk (mener jeg at huske den hedder) at tdc newsserveren ikke virker
er helt "real-time". - Det tager somme tider fra en del sekunder eller
minutter til ...ja ..? ...lang tid, før ens besked er til at se i
newsgruppen for en selv, fremfor øjeblikeligt som man er vant til.

TBC

Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-05-02 19:39

On Sat, 25 May 2002 20:15:13 +0200, "TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote:

>Der er min oplevelse når jeg er hjemme og besøge de gamle og dermed bruger
>news.tele.dk (mener jeg at huske den hedder) at tdc newsserveren ikke virker
>er helt "real-time"

Så ændre de gamles opsætning til at bruge dtext.news.tele.dk det er et
bruger interface til news.tele.dk der ikke har binært snask, som er
hvad der sløver serveren.

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste

Fra : TBC

Dato : 25-05-02 21:48

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> skrev i en meddelelse

> Så ændre de gamles opsætning til at bruge dtext.news.tele.dk det er et
> bruger interface til news.tele.dk der ikke har binært snask, som er
> hvad der sløver serveren.

Vil jeg gøre næste gang lejlighed byder sig. Tak for tippet

TBC

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 26-05-02 13:24

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> ind imellem når jeg skriver en besked eller svare på en besked
> i diverse nyhedsgrupper så dukker den aldrig op

Der kan nogen gange godt gå lang tid før man selv kan se ens egene
indlæg.....

> hvad skyldes det
> har tdc bøvl med newsserverne nogen gange

Ja, det hænder da - desværre også lidt for tit...

--
Ulrik Christiansen
@: usenet@uac.dk * Homepage: www.uac.dk