palit daytona GF3 - TV-Out på gammelt fjer~
Fra : kew

Dato : 23-05-02 22:09

Jeg er lige ved at købe et grafikkort som ovenstående, men er blevet i tvivl
om jeg overhovedet er i stand til at se film på mit fjernsyn via tv-out?
Jeg har kun mulighed for at tilslutte scart eller normalt coax kabel tl hhv.
video eller fjernsyn.

Tak for hjælpen

/Kasper

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-05-02 22:15

"kew" <virker@ikke.dk> skrev:
> Jeg er lige ved at købe et grafikkort som ovenstående,
> men er blevet i tvivl om jeg overhovedet er i stand til at
> se film på mit fjernsyn via tv-out?

Det kan du sagtense med dette:

Software: Behøves ikke, men www.tvtool.de gør
det lidt nemmere.

Kabel for lyd:
<http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=5>

Kabel for billede:
<http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=2>

Adapter til ældre TV (som dit, men gør også billedet
pænere på nyere TV):
<http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=10>

Mvh.
Mikael

Fra : kew

Dato : 25-05-02 11:45

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message

> [...]
>
> Kabel for billede:
> <http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=2>
>
> Adapter til ældre TV (som dit, men gør også billedet

Jeg siger mange tak for den hurtige hjælp. Lige hvad jeg havde brug for.
Kortet er købt og jeg glæder mig til at få set noget divx i min stue :)